• شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 96071507517
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون حوزه‌های علمیه استان تشریح کرد؛

تمهیدات مدیریت حوزه‌های علمیه برای اعزام طلاب به همایش پیاده‌روی اربعین

تمهیدات مدیریت حوزه‌های علمیه برای اعزام طلاب به همایش پیاده‌روی اربعین

ایسنا/ایلام معاون حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: ایلام پیشانی خدمت‌رسانی زوار امام‌حسین (ع) در ایام اربعین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «یونس گلی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به طلاب زائر اربعین حسینی، نشست بررسی وضعیت ارائه خدمات به طلاب زائر اربعین در مرز استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در قم برگزار شد.

وی افزود: در سال گذشته علیرغم مشکلات و کمبودهای فراوان با همت مدیریت حوزه‌های علمیه استان ایلام، مدیران و طلاب مدارس علمیه در حد توان و بضاعت نهایت تلاش را در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون داشتیم اما با توجه به اینکه عمده مقصد زائرین جهت خروج از کشور از مرز بین‌المللی مهران است اولویت اول رسیدگی به مشکلات و جبران کمبودهای مدرسه حضرت ولیعصر (عج) مهران در ارائه خدمات و تسهیلات است.

گلی ادامه داد: به همین منظور طرح خدمات اربعین حسینی تهیه و برای مدیریت حوزه‌های علمیه کشور ارسال شد که امیدواریم با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به مشکلات این مدرسه عنایت ویژه‌ای جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به طلاب و خانواده ایشان در ایام اربعین ارائه دهیم.

معاون حوزه‌های علمیه استان ایلام در تشریح مصوبات جلسه بررسی وضعیت ارائه خدمات به طلاب زائر اربعین در سال جاری، گفت: برآورد هزینه اقلام و موارد مورد نیاز مدرسه حضرت ولیعصر (عج) مهران و ارسال آن به ستاد از جمله اجاره پارکینگ جلوی مدرسه و منازل اطراف مدرسه، خرید یا اجاره داربست فلزی برای مسقف کردن حیاط مدرسه، احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی موقت، 500 عدد پتو و بالش، مقداری برنج، روغن، قند و شکر و گوشت از جمله این مصوبات بوده است.

وی با بیان اینکه پیگیری فراهم آمدن ارائه خدمات و تسهیلات به زائرین در مسیر ایلام توسط استان کرمانشاه و ارائه گزارش از دیگر مصوبات این نشست بود، عنوان کرد: ارسال نامه به کلیه استان‌هایی که آمادگی کمک و خدمات‌رسانی در ایام اربعین به زائرین را دارند که به عنوان استان معین به استان‌های میزبان کمک‌رسانی کنند و برنامه‌ریزی و مدیریت حضور زائرین در مدرسه حضرت ولیعصر (عج) مهران توسط معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان استان ایلام از جمله سایر مصوبات نشست بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha