• یکشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 96070904418
  • خبرنگار : 71549

تصویری که پایانی بر همه جنجال‌ها در پاری‌سن‌ژرمن بود

تصویری که پایانی بر همه جنجال‌ها در پاری‌سن‌ژرمن بود

خوشحالی پس از گل نیمار در دیدار پاری سن ژرمن و بوردو که با همراهی ادینسون کاوانی همراه شد به همه جنجال ها در تیم پاریسی پایان داد.

به گزارش ایسنا، نزدیک به دو هفته رسانه‌ها به جنجال به وجود آمده در پاری سن ژرمن پرادختند. درگیری لفظی نیمار و ادینسون کاوانی در دیدار برابر لیون برای زدن ضربه پنالتی آغازگر این جنجال بود. مهاجم برزیلی می‌خواست این ضربه را بزند اما کاوانی به او اجازه نداد چون پنالتی زن اول تیمش بود. نیمار از این اتفاق عصبانی شد و سپس در یک ضربه آزاد با کمک دنی آلوس توپ را در اختیار گرفت و ضربه را زد. اونای امری پس از بازی اعلام کرد کاوانی پنالتی زن اول تیم است و در آن حرفی نیست.

با این حال به نظر نمی‌رسید این قضیه تمام شده باشد. نیمار که به خاطر نفر اول شدن در تیمش با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرده بود دوست داشت پنالتی ها را هم خود بزند.

کاوانی اعلام کرد مشکلی با نیمار ندارد اما مهاجم برزیلی سکوت کرد. از طرفی ناصر الخیفه می‌خواست شرایط را سازماندهی کند و به نوشته ال پاییس یک میلیون یورو به مهاجم اروگوئه‌ای پیشنهاد داد تا او پنالتی ها را به نیمار بسپارد اما کاوانی این پیشنهاد را قبول نکرد.  

رسانه‌های جهان از این اختلاف به عنوان مشکل اصلی تیم فرانسوی یاد کردند و نوشتند با ورود نیمار تعداد ستاره‌های باشگاه پاری سن ژرمن زیاد شده است و هدایت آن ها کار سختی است.

از طرفی رفتارهای نامناسب نیمار در بارسلونا و سائوپولو و PSG سوژه شد. توهین، درگیری و تمسخر از رفتار های زشت ستاره برزیلی بوده است. همچنین به رابطه خوب مسی و نیمار در بارسلونا اشاره شد. ستاره آرژانتینی با مهاجم برزیلی رفتار دوستانه‌ای داشت و  برخی از پنالتی ها را به او می‌سپرد. نیمار به این موضوع عادت کرده بود اما در PSG با شرایط متفاوتی رو به رو شد.

پس از درگیری لفظی دو مهاجم پاری سن ژرمن ضربات پنالتی را کاوانی می زد تا این که در دیدار شنبه شب برابر بوردو داور یک پنالتی به نفع تیم پاریسی گرفت و نیمار پشت ضربه ایستاد. مهاجم برزیلی دومین گلش را به ثمر رساند. او پیش از این گل، به زیبایی از روی یک ضربه آزاد دروازه بوردو را باز کرده بود. تصویری که پس از گل نیمار منتشر شد نشان داد دیگر هیج اختلافی میان دو مهاجم برزیلی و اروگوئه ای وجود ندارد. PSG‌ در این بازی ۶ بر دو پیروز شد که دو گل را نیمار به ثمر رساند و یک گل توسط کاوانی زده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۷-۰۹ ۱۱:۱۴

ما هم باور کردیم