• شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96061106277
  • خبرنگار : 71506

بابک: سعی کردیم فرنگی‌کاران نوجوان لطمه نبینند/ هدفمان سکوی جهانی است

بابک: سعی کردیم فرنگی‌کاران نوجوان لطمه نبینند/ هدفمان سکوی جهانی است

سرمربی موقت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی گفت:سعی کردیم طی چند روز گذشته فرنگی کاران نوجوان از اتفاق پیش آمده دچار لطمه نشوند.

حسن بابک در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایسنا از آتن، درباره علت برکناری علیرضا لرستانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران و موسی طباطبایی سرپرست این تیم در آستانه رقابت های جهانی ۲۰۱۷ یونان اظهار کرد: به دلیل مسائل انضباطی میان این دو شخص آن هم در شرایط حساس پیش از آغاز رقابت های جهانی یونان،شورای فنی کشتی فرنگی در نهایت با بررسی هایی که داشت به این نتیجه رسید آن ها را از حضور در رقابت های جهانی کنار بگذارد. امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی در کشتی ایران نباشیم چرا که می‌تواند بر روند موفقیت تیم اثرات بدی داشته باشد.
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی رده های پایه، که بدنبال این اتفاق سرمربیگری نوجوانان فرنگی کار را در رقابت های جهانی یونان عهده دار شده است، درباره شرایط تیم در آستانه حضور در رقابت های جهانی گفت: ما طی چند روز گذشته و پس از این اتفاق سعی کردیم نوجوانان فرنگی کار را به لحاظ روحی و روانی مهیای حضور در این رقابت ها کنیم تا از این اتفاق دچار لطمه نشوند. اعضای تیم طی ۶ مرحله اردو برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و خوشبختانه در شرایط مناسبی بسر می برند. همگی انگیزه دارند تا برای کسب موفقیت به مصاف حریفانشان بروند.
وی تصریح کرد: امیدوارم در روز مبارزه نکات فنی مورد نظر کادر فنی را به خوبی پیاده کنند و در نهایت با نتایج خوب مزد زحماتشان را بگیرند. اعضای کادر فنی نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت نوجوانان فرنگی کار دریغ نمی کنند.
بابک در پایان درباره مهمترین رقبای ایران و پیش بینی خود از نتایج تیم ملی گفت: ما همیشه و در هر رویدادی از جمله رقابت های جهانی برای رفتن بر روی سکوی تیمی تلاش می کنیم. اینبار نیز هدفمان کسب بهترین نتایج در خور شان کشتی ایران است.رقبای مهمی همچون ترکیه، آذربایجان و ‌روسیه داریم که همگی برای کسب یهترین نتایج به آتن آمده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha