• یکشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96060502819
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی10 پروژه گازرسانی در استان اصفهان

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی10 پروژه گازرسانی در استان اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون ۹۹.5 درصد جمعیت کل استان معادل 99.6 درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از یک میلیون و هشت هزار عدد انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری در سطح استان انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سید مصطفی علوی با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر در خصوص آخرین دستاوردهای شرکت گاز اظهار کرد: در راستای خدمات گازرسانی، توسعه و نگهداری شبکه‌های گاز و ارتقای سطح رضایت‌مندی مشترکین، 10پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر 47میلیارد و 360 میلیون ریال بهره برداری و آماده کلنگ زنی است.

وی افزود: تعداد چهار پروژه با هزینه بالغ بر یک میلیارد و680میلیون ریال مشتمل بر گازرسانی به روستای بارونق کاشان، احداث ساختمان اداره گاز قمصر کاشان و توسعه و تجهیز ساختمان اداری گاز شهرستان‌های مبارکه و گلپایگان است که این چهار پروژه عمرانی آماده افتتاح و بهره برداری است .

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: هم‌چنین شش پروژه عمرانی دیگر شامل احداث ساختمان پست و امداد در شهرهای سمیرم، افوس، منظریه شهرضا و احداث ساختمان اداری گاز شهر حسن آباد جرقویه و عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چوپانان و چاه ملک در شرق استان و گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل با هزینه بیش از 45 میلیارد و 680 میلیون ریال از پروژه‌های آماده کلنگ زنی هستند.

علوی، با اشاره به اینکه هم اکنون.99.5درصد جمعیت کل استان معادل 99.6 درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از یک میلیون و هشت هزار عدد انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری در سطح استان صورت پذیرفته است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 111 کیلومتر خط انتقال، 929 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ و 156 ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با بهره مندی 103 شهر و 1338 روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان از مرز یک میلیون و 700 هزار مشترک گذشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به بهره‌مندی 48 شهرک صنعتی و هشت هزار و 600 واحد صنعتی از گاز طبیعی از سال 1348 تا کنون، خاطر نشان کرد: 34 درصد گاز استان در بخش صنعت، ۲0 درصد در خانگی، 35 درصد نیروگاه‌ها، شش درصد پالایشگاه، 2.5 درصد بخش تجاری 2.5 درصد حمل و نقل توزیع و مصرف می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha