به گزارش سرویس بازار ایسنا، امیر اسفندیاری مدیرعامل شرکت خوگر درباره این استارتآپ گفت: این پروژه با بودجه ناچیزی به وجود آمده و قدم به قدم پلههای ترقی را طی کرده و در نظر داریم با ایجاد پایگاهی مرجع در حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی کشور، بازار سنتی این حوزه را به سمت مدرنیته سوق دهیم.
مدیرعامل شرکت خوگر با بیان اینکه خوگر شرکتی در زمینه مبلمان است و تولیدکننده را از طریق سایت به مصرفکننده وصل میکند، اظهار داشت: از نظر سازمانهای مختلف این شرکت یک شرکت خدماتی است و به روش بازاریابی کار میکند؛ این مجموعه هیچ کالایی را در انبار نگهداری نمیکند و با توجه به نیاز مشتری به سفارش محصول میپردازد.
وی در ادامه بیان کرد: شرکت خوگر فروش خود را در اوایل سال ۹۴ به طور رسمی شروع کرده و تاکنون توانسته است که بیش از ۱۰۰ تامینکننده و بیش از پنج هزار کالا را به خود جذب کند.
اسفندیاری گفت: بازه زمانی خرید تا تحویل با توجه به نوع کالا متفاوت است یعنی بعضی از کالاها در انبار تولیدکننده وجود دارند که تحویل آنها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول میکشد، و زمانی که برای تحویل برخی از کالاها که میبایست پروسه تولید را طی کنند، بین یک هفته تا یک ماه است.
وی افزود: خوگر در حال طراحی بخش سه بعدی برای مشتریان است تا تصور آنها در مورد آن محصول بهتر شود.
مدیرعامل این پروژه ادامه داد: خوگر کالاهای تولیدکنندگان را در هنگام بروز مشکل تعویض کرده و همچنین برای ارتباط با کشورهای دیگر در خصوص آشنایی بازار مبل و طراحی دکوراسیون و همچنین برای نیل به هدف صادرات این محصولات نسخه انگلیسی سایت را نیز طراحی کرده است.
به گفته مدیرعامل این استارتاپ همه محصولاتی که به دست مشتریان میرسد براساس نرخ اولیهای که شرکت تولیدکننده تعیین کرده به فروش میرسد و هیچ مبلغی به کالا اضافه نمیشود.
انتهای پیام
نظرات