به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابراعلام بانک ملت، این بانک با نصب و راهاندازی پنج هزار دستگاه خودپرداز در کشور، رتبه سوم در بین بانکهای کشور و سهم ۱۰.۵ درصدی را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
بانک ملت همراستا با توسعه دستگاههای خودپرداز، تاکنون دو هزار پایانه بانکی غیرنقد را با هدف افزایش دسترسپذیری خدمات بانکداری الکترونیک به مردم، راهاندازی کرده است.
بر این اساس، پایانههای بانکی غیرنقد تمامی خدمات دستگاههای خودپرداز به جز برداشت نقد را به متقاضیان ارائه میدهد.
در عین حال، بانک ملت با هدف توسعه شبکه خدمات الکترونیک خود، بهرهبرداری از ۵۰۰ دستگاه جدید پایانه بانکی غیرنقد را در دستور کار قرار داده است که با راهاندازی آنها، شمار این پایانهها در سراسر کشور به دو هزار و ۵۰۰ دستگاه میرسد.
بانک ملت اعلامکرد: این بانک به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی با راهاندازی بیش از ۱۱۰ پایانه بانکی غیرنقد در تمامی ایستگاههای مترو و ۲۰ دستگاه خودپرداز در ایستگاههای منتخب، آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان تمامی بانکهای عضو شتاب است.
انتهای پیام
نظرات