• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 96032916924
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه:

کمتر از 30 کیلومتر از ریل‌گذاری مسیر باقی مانده است

کمتر از 30 کیلومتر از ریل‌گذاری مسیر باقی مانده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون 75 کیلومتر از مسیر فیروزان - کرمانشاه راه آهن ریل گذاری شده و کمتر از 30 کیلومتر تا اتمام پروژه ریل گذاری راه آهن باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، «اسدالله رازانی» استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن با اظهار رضایت از روند اجرایی این طرح اظهار کرد: مدیریت ارشد استان با جدیت تمام روند اجرای پروژه راه آهن را دنبال می کند.

این مقام عالی استان افزود: خوشبختانه پروژه همچون چند ماه اخیر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و در تمامی قسمت ها از جمله ساخت ایستگاه و ساخت سکوی مسافری، محوطه سازی و ریل گذاری کاملاً فعال بوده و از شتاب مناسبی برخوردار است. 

وی ادامه داد: بیش از 300 نفر در قسمت های مختلف این مجموعه کارگاهی بزرگ با جدیت در حال کار و تلاش هستند و پروژه را با تمام توان به پیش می برند.

رازانی در مورد روند ریل گذاری نیز اظهار کرد: تاکنون ریل گذاری 75 کیلومتر از مسیر به اتمام رسیده و تنها کمتر از 30 کیلومتر تا اتمام پروژه باقی مانده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: تمامی ملزومات و نیازهای پروژه اعم از منابع مالی، مصالح و ... تامین شده و این طرع عظیم با سرعت پیش می رود و در حال طی نمودن مراحل پایانی است. 

این مقام عالی استان در ادامه از انجام آخرین هماهنگی ها برای افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: از دفتر رئیس جمهور درخواست کرده ایم برای  برنامه افتتاحیه پروژه راه آهن کرمانشاه با حضور دکتر روحانی در 15 تیرماه برنامه ریزی کنند که تاریخ نهایی پس از تایید و تنظیم نهایی توسط دفتر رئیس جمهور اعلام می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح راه آهن، برای این روز برنامه افتتاح کارخانه ایران خودرو، آبگیری دو سد بزرگ و همچنین افتتاح یک پروژه عمران شهری نیز به دفتر رئیس جمهور ارایه شده است.

رازانی اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد برگزاری جشن افتتاح پروژه عظیم راه آهن با حضور رئیس جمهور و مردم کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha