• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96031709414
  • خبرنگار : 71505

شهردار منطقه 6 خبر داد

بهره‌برداری از 55 پروژه عمرانی و اجتماعی با هزینه 200 میلیارد تومان در منطقه 6

بهره‌برداری از 55 پروژه عمرانی و اجتماعی با هزینه 200 میلیارد تومان در منطقه 6

شهردار منطقه 6 در آیین بهره برداری 55 پروژه عمرانی و اجتماعی و ترافیکی این منطقه گفت: منطقه 6 به عنوان مرکز و قلب شهر تهران که روزانه 1.5 میلیون مسافر در آن تردد دارند، در حال توسعه و پیشرفت چشمگیر است.

به گزارش ایسنا، عظیم بابایی گفت: در منطقه 6 تهران مراکز درمانی، آموزشی و ادارات و وزارتخانه‌های زیادی قرار گرفته‌اند، اما در ابتدای خدمتم در این منطقه با مشکلات بسیاری به ویژه تامین سرانه‌های خدماتی مواجه بودیم، به شکلی که می‌توان گفت در بسیاری از حوزه‌ها مورد غفلت قرار گرفته بود. از ابتدای خدمتم تا به امروز بیش از 1200 میلیارد تومان صرف تامین سرانه‌های این منطقه شد و بیش از 220 پروژه در همین راستا به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی این منطقه به بهره‌برداری از دو مجموعه آبی ورزشی در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز با ساخته شدن همراه‌سراها دیگر شاهد سرگردان بودن بیمار در خیابان‌های این منطقه نیستیم. امروز ترافیک چهارراه ولیعصر که به صحنه درگیری آهن و انسان تبدیل شده بود، حل شده است. در منطقه 6 ، 100 نقطه در حوزه آب‌گرفتگی‌ها اصلاح شده به شکلی که در بارندگی اخیر که بسیار شدید هم بود شاهد آب‌گرفتگی خیابان‌های منطقه نبودیم.

شهردار منطقه 6 در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تام‌الاختیار بودن شهرداران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهردار تهران اختیار تام به تمامی شهرداران مناطق داد و همین موجب شکل‌گرفتن مدیرانی جسور در سطح مناطق و در حوزه مدیریت شهری شد. در حالی که در همین منطقه برخی از وزرا در مورد یک ساختمان و تصمیم‌گیری آن نمی‌توانستند تعیین تکلیف کنند به واسطه اختیاری که شهردار تهران به ما داده بود، تصمیمات بزرگی را گرفتیم. در طول این مدت هیچ معرفی ویژه و یا سفارش خاصی به من نشد مگر در مورد برخی خانواده شهدا که باید از این مدیریت شجاعانه تقدیر کرد.

بابایی با تاکید بر لزوم بالا بردن مشارکت شهروندان در اداره امور محلات افزود: تکریم شهروندان را در منطقه به طور جد مدنظر قرار دادیم و تلاش کردیم در همه امور مشارکت شهروندان را داشته باشیم، لذا باید از همکاری و همفکری که شهروندان در اداره امور منطقه با شهرداری داشتند، تقدیر کنیم و این را افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha