• شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۲:۱۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96031307210

لیگ جهانی والیبال - ایتالیا؛

عبادی‌پور: ما مقصر نیستیم که بازیکن ایتالیا امتیاز سرویس می‌گرفت!

عبادی‌پور: ما مقصر نیستیم که بازیکن ایتالیا امتیاز سرویس می‌گرفت!

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال گفت: در بازی برابر ایتالیا شانس یار اصلی این تیم بود اما ما مقصر نبودیم که بازیکن آن‌ها امتیاز سرویس می‌گرفت.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی‌پور بعد از دیدار ایران و ایتالیا در لیگ جهانی والیبال، گفت: همیشه شرایط بازی اول سخت است. ما تلاش خود را کردیم و در همه ست‌ها تا امتیاز 20 از حریف پیش می‌افتادیم اما مقصر ما نیستیم که آن‌ها در امتیاز 22 با آوردن یک بازیکن برای زدن سرویس موفق به امتیازآوری می‌شدند. سرویسی که توپ با برخورد به لبه نوار تور به قسمتی از زمین برخورد می‌کرد که نمی‌شد آن را دریافت کرد.

عبادی‌پور ادامه داد: در بازی امروز شانس یار اصلی ایتالیایی‌ها بود چون هر سه ست ما از آن‌ها پیش بودیم اما در مواقع حساس اسپک‌هایشان با برخورد به لبه تور در زمین ما فرود می‌آمد. این موضوع در اختیار بازیکن نیست. ما همه تلاش‌مان را کردیم. شاید می‌توانستیم با بازی بهتر نتیجه دیگری را به دست آوریم ولی بازی اول است و شرایطش خاص.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال گفت: ایتالیا نایب قهرمان المپیک، تیمی بزرگ و صاحب‌نام است. اگرچه 2 بازیکن اصلی را همراه خود نداشتند اما این موضوع از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. من این برد را به تیم ایتالیا تبریک می‌گویم و برای بازی‌های آینده تلاش بیشتری می‌کنیم تا نتیجه پایانی را به نفع خود به پایان برسانیم.

او در پایان گفت:  باید مقابل قهرمان المپیک بازی کنیم. به‌طور کلی ما امسال با قرعه سختی مواجه شدیم و در هفته نخست باید در برابر بهترین‌های جهان و المپیک بازی کنیم اما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۰۸:۰۶

واقعا درگروه مرگ افتاده اند.نباید از این تیم توقع زیادی داشت.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۱۳ ۱۰:۰۸

تیتر مناسبی انتخاب نکرده اید. برای شما بعضی بازیکنان سوگلی هستند و برخی دیگر خار چشم (در اکثر رشته های ورزشی اینگونه هستید). امیدوارم از این وضعیت نجات پیدا کنید.