• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96030301617
  • منبع : نمایندگی سمنان

اجرای "دوباره ایران" اشرف‌زاده در جشن پیروزی روحانی در سمنان

اجرای "دوباره ایران" اشرف‌زاده در جشن پیروزی روحانی در سمنان

ایسنا/سمنان جشن پیروزی حسن روحانی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری جمهوری اسلامی ایران باحضور خیل هواداران وی در زادگاهش سمنان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله اشرف زاده خواننده نام‌آشنای کشورمان در این مراسم به اجرای چندین آهنگ و از جمله آهنگ "دوباره ایران" که به نمادی از تبلیغات حسن روحانی در انتخابات اخیر تبدیل شده بود، پرداخت.

همچنین در این جشن که در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار، "ربنای استاد شجریان" نیز در سالن چندهزارنفری غدیر پخش که با همخوانی و استقبال چندهزارنفری هواداران روحانی در سمنان همراه بود.

دکتر نیک‌سرشت، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان سمنان در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای سمنان ضمن تقدیر از حضور مردم در جشن شب گذشته، پیروزی دکتر روحانی را پیروزی ملت دانست.

وی با بیان اینکه ملت بزرگترین برنده انتخابات این دوره بود افزود: مردم در این انتخابات بر تداوم دولت دکتر روحانی تاکید کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان سمنان ضمن تجلیل از همراهی آحاد مردم استان با این ستاد از روسای ستادهای شهرستانی و مسئولان کمیته‌ها و بخش‌های مختلف ستاد روحانی تقدیر کرد.

وی این حد از اقبال به دکتر روحانی را یک سرمایه برای دولت دوازدهم برشمرد و گفت: دولت دکتر روحانی همه توان خود را در راستای رفع مشکلات کشور به کار خواهد بست و همانگونه که رئیس‌جمهوری نیز گفت، دکتر روحانی به وعده‌هایی که به مردم داده وفادار خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد همتی عضو فراکسیون امید و نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، دانایی فرماندار سمنان، سیادتی منتخب اول شورای شهر سمنان، روسای ستادهای انتخاباتی روحانی در استان، برخی منتخبین پنجمین دوره شوراهای استان، و...از جمله حاضرین در این جشن بودند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha