• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96023019410
  • خبرنگار : 90047

اسامی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان اعزامی به کانادا

اسامی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان اعزامی به کانادا

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان از اعلام بسکتبالیست‌های اعزامی به مسابقات جهانی کانادا خبر داد و گفت: این رقابتها از 18 تا 26خرداد به میزبانی تورنتو کانادا برگزار می‌شود.

حسن پالار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23سال در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با پایان یافتن سومین مرحله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال، ترکیب نهایی ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعلام شد و اردوی چهارم که متصل به اعزام است از 7 خرداد ماه در تهران آغاز می شود.

وی گفت: در این اردو سعی کردیم با تمرکز بر روی کارهای تیمی و آنالیز عملکرد تیم‌های حریف، تیم را به شرایط آمادگی مطلوب برسانیم. در حال حاضر نیز تیم بدون هیچ گونه آسیب‌دیدگی و در شرایط مطلوبی خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی تورنتو کانادا آماده می‌کند.

پالار از  امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی مظلوم(مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمدحسن سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعب عمیر، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی(قم)، به عنوان نفرات اعزمی به مسابقات جهانی کانادا نام برد و خاطرنشان کرد: ملی پوشان از هفتم خرداد ماه برای شرکت در آخرین مرحله ی تمرینات وارد اردو می‌شوند.

وی اضافه کرد: رقابت های قهرمانی جوانان جهان کانادا از 18 تا 26 خرداد ماه به میزبانی تورنتو برگزار و 12 تیم در قالب دو گروه که در گروه A ایران با کشورهای ترکیه، کانادا، برزیل، استرالیا و ایتالیا هم گروه است و در گروه B نیز تیم های بریتانیا، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آفریقای جنوبی و آلمان با هم به رقابت می پردازند.

تیم ملی کشورمان نیز با هدایت حسن پالار سرمربی تیم ملی و مسعود فلاح، مربی تیم ملی 15 خرداد ماه عازم این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha