به گزارش سرویس بازار ایسنا، سلطانیان مدیر شعب استان تهران بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت بازاریابی در جذب منابع قرضالحسنه افزود: جذب منابع پایدار با جلب رضایت مشتریان و ترغیب آنها برای افتتاح حساب و سپردهگذاری شروع میشود.
وی با تاکید به تاثیر رعایت اصول مشتریمداری در ایجاد انگیزه برای استفاده از محصولات و خدمات بانک بیان کرد: کیفیت فرآیند امور، وضعیت مکان ارائه خدمات، تنوع در خدمات قابل ارائه و غیره نقش بهسزایی در جذب مشتری دارد، اما آنچه که بیشتر از همه موجب انگیزه برای افتتاح حساب در مراجعان میشود نوع برخورد و رفتار کارکنان است که در این راستا تلاش شده تا همه همکاران ما در صف و ستاد براساس اصول اخلاقی و رفتار حرفهای بانکداری عمل کنند.
مدیر شعب استان تهران در رابطه با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب در سال ۹۵ و مقایسه آن با سال گذشته گفت: شعب شهرآرا (کد۳۰۱۳)، فاطمی (کد ۳۰۱۵)، بلوار ابوذر (کد ۳۰۱۹)، شکوفه (کد ۳۰۰۴) و شهریار (کد ۵۲۱۲) با توجه به شاخصهای جذب منابع، میزان تحقق اهداف تعیین شده برای سال ۹۵، نسبت مصارف به منابع، نسبت مطالبات به مصارف، تعداد حسابهای افتتاح شده و رشد بانکداری الکترونیک در زمره شعب برتر استان تهران قرار گرفتهاند.
سلطانیان درباره تفاهمنامههای تعاملات بانکی با شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی در سال ۹۵ یادآوری کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر و مطلوب بازاریابی صورت گرفته ۱۳۵ تفاهمنامه همکاری در قالب حمایتی و اعتبار در حساب جاری منعقد و بالغ بر یک هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال منابع قرضالحسنه جذب شده است.
وی ادامه داد: استان تهران با ۲۵ شعبه و دو باجه فعال در سال ۹۵ توانسته است تعداد ۳۷ هزارو ۲۶۳ حساب قرضالحسنه افتتاح کند و بالغ بر ۵۴ هزار ۵۵۳ فقره تسهیلات قرضالحسنه پرداخت کند و همچنین دارای بیشترین سرانه منابع شعب (۲۶۸ میلیارد ریال) و بالاترین سرانه منابع پرسنل (۵۷ میلیارد ریال ) بین استانهای کشور نیز است.
بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک قرضالحسنه مهر ایران مربوط به مدیریت شعب استان تهران است.
انتهای پیام
نظرات