• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96021005551
  • خبرنگار : 71491

معاون آموزشی دانشگاه خبر داد

طراحی برنامه‌های آموزشی تولیدمحور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

طراحی برنامه‌های آموزشی تولیدمحور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از طراحی برنامه‌های آموزشی تولیدمحور مبتنی بر نیازهای کشور در این دانشگاه خبر داد و گفت: این کار در راستای رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ارائه گزارشی درخصوص دستاوردهای آموزشی این دانشگاه گفت: چشم‌انداز دانشگاه در سال 92 کسب رتبه برتر در سطح ملی بود که به این مهم نائل شد. اما موضوع حفظ این رتبه بسیار مهم است که جزء با همکاری گروه‌ها و اعضای هیات علمی امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: ارتقاء جایگاه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مسائل دیگری است که در این دانشگاه دنبال می‌شود و در حال ارتقاء آن هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از مهمترین رویکردهای آموزشی این دانشگاه این بوده است که فعالیت‌ها را فراتر از معاونت آموزشی در نظر گرفته‌ایم و با معاونت تحقیقات و معاونت فرهنگی و دیگر معاونت‌ها همکاری‌هایی داشته‌ایم.

دکتر صدوقی در ادامه اظهار کرد: موضوع توسعه زیرساخت‌های آموزشی مساله دیگری است که در این دوره با راه‌اندازی کمیته‌های پشتیبان، اختصاص بودجه‌های آموزشی و افزایش تجهیزات و کمک‌های انجام‌شده پیگیری می‌شود و به گروه‌ها و دانشکده‌ها تا حدودی توانسته کمک کند تا زیرساخت‌های آموزشی را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تعاملات بین‌بخشی مناسبی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اتفاق افتاده است، گفت: با همکاری معاونت دانشجویی و معاونت آموزشی برای رفع مشکلات دانشجویان و رسیدگی به امور رفاهی دانشجویان فعالیت‌های مناسبی صورت گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه در سال 95 را ساماندهی پذیرش دانشجویان و اختصاص بودجه برای پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری برشمرد و گفت: همچنین در آموزش مداوم پزشکی 40 هزار برنامه انجام شده است و رشد بیش از دو برابری کارگاه‌های آموزشی و رشد بیش از سه برابری برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت را داشته‌ایم.

دکتر صدوقی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1466 عضو هیات علمی در 140 بخش آموزشی دارد، گفت: در سال‌های اخیر روند خوب رشد جذب هیات علمی را در این دانشگاه داشته‌ایم.

وی از طراحی برنامه‌های آموزشی تولیدمحور مبتنی بر نیازهای کشور در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طراحی براساس برنامه‌های این دانشگاه در راستای رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان اظهار کرد: این دانشگاه در حوزه آموزش مجازی حدود 350 نفر دانشجوی کارشناسی مجازی در 4 رشته مختلف دارد و تولید محتوا نیز در این حوزه رو به رشد بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha