• دوشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 96011403515
  • منبع : نمایندگی یزد

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد مطرح کرد

نقش مطالبه‌گری مردم از مسئولان در رونق تولید و اشتغال

نقش مطالبه‌گری مردم از مسئولان در رونق تولید و اشتغال

ایسنا/یزد معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم با مطالبه‌گری از مسئولان و مصرف کالای داخلی بیشترین نقش را در رونق تولید و اشتغال برعهده دارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «علی کارگر» با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: مهم‌ترین عامل در حفظ استقلال هر کشور عدم وابستگی به سایر کشورها در حوزه‌های مختلف است.

وی از نیاز اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای زندگی انسان یاد کرد و افزود: سودجویان و مستکبران با استفاده از این نیاز به‌دنبال گسترش سیطره قدرت خود بر دنیا هستند.

کارگر با بیان این‌که دشمنان برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران از هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کنند، افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری با درایت خود و ملت با هوشیاری و همراهی توانسته‌اند آنان را ناکام بگذارند.

کارگر با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر و توجه ویژه معظم‌له به بحث اقتصاد با رویکرد مقاومتی تصریح کرد: با مراجعه به آموزه‌های دینی به خوبی در می‌یابیم که اسلام تأکید بسیاری بر تکیه بر قدرت و توان داخلی و عدم وابستگی به بیگانگان دارد.

وی از تولید و اشتغال به‌عنوان مسیر پیشرفت یک جامعه یاد کرد، گفت: اگر کشوری بخواهد استقلال و عدم وابستگی خود را حفظ کند بهترین راه تکیه به توان داخلی است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم رضوی، گفت: ایشان در سخنان خود ملزومات تحقق شعار سال را بیان کردند که مردم و به‌ویژه مسئولان باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذاران داخلی، عزم جدی در مبارزه با قاچاق کالا و فرهنگ‌سازی در جهت حمایت از تولید داخلی از مهم‌ترین اقدامات در جهت تحقق شعار سال است.

کارگر با اشاره به نقش و اثرگذاری روحانیون در جامعه، گفت: روحانیون ابتدا خود با در حوزه حمایت از تولید داخلی پیشگام باشند و سپس در منابر خود بر فرهنگ‌سازی در این حوزه بپردازند.

وی گفت: مهم‌ترین نقش در جهت تحقق شعار سال و رسیدن به کشوری خودکفا در عرصه‌های مختلف اقتصادی بر عهده مردم است.

کارگر یادآور شد: مردم با مصرف تولیدات داخلی و مطالبه‌گری از مسئولان در جهت تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال بیشترین نقش را در آبادانی و پیشرفت کشور بر عهده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha