• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95111107619
  • خبرنگار : 71536

پیروانی: ۲۰ اسفند به آلمان می‌رویم

پیروانی: ۲۰ اسفند به آلمان می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید این تیم ۲۰ اسفند ماه اردوی ۱۰ روزه‌ای را در آلمان برگزار می کند.

امیر حسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دعوت ۲۷ بازیکن به اردوی تیم‌ ‌ملی جوانان اظهار کرد: در این اردو دو، سه بازیکن جدید به تیم پیوسته‌اند و این آخرین مرحله از اردوی تیم‌ ‌ملی است که بازیکنان جدید را دعوت می‌کنیم. اردوی ما به مدت شش روز در تهران برگزار می‌شود و سعی کردیم در این اردو از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار لیگ برتری دعوت نکنیم.

 سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان با بیان این که هنوز نتوانسته‌اند  همه بازیکنان خود را در یک اردو داشته باشند، افزود: در جلسه‌ای که با کمیته‌ فنی و جوانان و سازمان تیم‌های ملی برگزار کردیم قرار بر این شد که از ۲۰ اسفند اردویی را در تعطیلات لیگ برتر و همزمان با اردوی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان برگزار کنیم. این اردو به مدت ۱۰ روز در آلمان برگزار می‌شود و پس از بازگشت از آلمان خودمان را برای جام جهانی آماده می‌کنیم.

او درباره اردوی تیم‌ ‌ملی در آلمان نیز گفت‌: در این اردو سه دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم. دیدار تدارکاتی با یک تیم باشگاهی از دانمارک و تیم زیر ۲۳ سال هامبورگ در برنامه ما است.

پیروانی گفت‌: ۲۵ اسفند رقبای ما در جام جهانی مشخص می‌شوند و ۲۹ اسفند جام جهانی به طور رسمی آغاز خواهد شد. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم باید هر چه‌ سریع‌تر بازیکنان با هم هماهنگ شوند.از اروپا تیم‌های انگلستان، ایتالیا، فرانسه، آلمان و پرتقال حضور دارند اما هنوز تیم‌های حاضر در این مسابقات به طور کامل مشخص نشده‌اند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان درباره عملکرد شاگردانش در تیم‌های باشگاهی اظهار کرد: زمانی که مسئولیت تیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان را بر عهده گرفتم تنها یک بازیکن لیگ برتری در تیم ما حضور داشت، اما اکنون ۱۴ بازیکن در لیگ برتر و چهار بازیکن هم در لیگ دسته یک حضور دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha