• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95101509733
  • منبع : نمایندگی ایلام

ارائه تسهیلات رونق تولید به 83 واحد صنعتی ایلام

ارائه تسهیلات رونق تولید به 83 واحد صنعتی ایلام

ایسنا/ایلام معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از زمان آغاز طرح ارائه تسهیلات رونق تولید (اول تیر امسال) به واحدهای صنعتی متقاضی در این استان، تاکنون 83 واحد تسهیلات مورد نیاز را دریافت کرده‌اند.

مهندس «رضا محمدرحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس جدیدترین آمار تا دیروز 187 واحد صنعتی کوچک و متوسط برای دریافت تسهیلات رونق تولید از طریق کارگروه اقتصاد مقاومتی، تسهیل و رفع موانع تولید به بانک‌های عامل در استان برای دریافت تسهیلات به ارزش 1357 میلیارد ریال معرفی شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد واحد صنعتی متقاضی تاکنون 83 واحد صنعتی تسهیلات مورد نظر خود را برای تأمین سرمایه در گردش به مبلغ 552 میلیارد ریال دریافت کردند.

محمدرحیمی اضافه کرد: علاوه‌بر بحث تسهیلات مواردی از قبیل تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی، رفع مشکل مالیاتی واحدها، رفع مشکلات بیمه‌ای و تأمین اجتماعی واحدها، تأمین زیرساخت‌ها اعم از آب و برق و زمین و حل و فصل مسایل مدیریتی واحدهای صنعتی نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌صورت مستمر پیگیری شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام رونق این واحدها را نیازمند همراهی بیشتر بانک‌ها دانست و تاکید کرد: باید به هر طریقی برای تداوم فعالیت واحدهای تولیدی با آنها همراهی کرده و گره از مشکلات آنها باز کنیم.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبارات دولتی بیشتر، برای ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی به منظور تأمین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مورد نیاز آن‌ها می‌تواند ظرفیت بانک‌های استان را برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان در زمان کوتاه‌تر و با اقساط بلند مدت گسترش دهد.

محمدرحیمی تصریح کرد: می‌کوشیم تا با همکاری و مساعدت بانک‌های عامل در طرح رونق تولید تعداد دیگری از واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال استان را تا پایان سال جاری به چرخه تولید باز گردانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha