• شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95101106264
  • خبرنگار : 71552

با ارسال نامه به وزیر

انصراف علیرضا رحیمی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون هندبال؟

انصراف علیرضا رحیمی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون هندبال؟

پس از ادعای مهدوی رییس پیشین فدراسیون هندبال به عنوان کاندیدای فدراسیون هندبال، علیرضا رحیمی به خاطر جلوگیری از دوگانگی در خانواده هندبال با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از ادامه راه انصراف داد.

به گزارش ایسنا، بعد از گذشت حدود چهار ماه از اداره شدن فدراسیون هندبال با سرپرست، هفته گذشته مهلت ثبت نام کاندیداهای کرسی ریاست فدراسیون هندبال به پایان رسید.

حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی،‌ کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهداد مرتجی، میترا نوری، احمد سعادتمند، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام، ناصر قاسمی، حمید مدنی، خسرو نصیری و محمدناصر نجف‌پور به عنوان کاندیدای کرسی ریاست فدراسیون هندبال ثبت‌نام کردند.
اما در کنار آن‌ها سید ابوالحسن مهدوی، رییس پیشین فدراسیون هندبال که چندی پیش به دلیل آن چه بیماری عنوان شده بود استعفا داده بود، مدعی شد که به عنوان کاندیدای پست ریاست این فدراسیون مجددا ثبت‌نام کرده است. با این وجود علیرضا رحیمی، از ادامه راه انصراف داد تا دوگانگی در خانواده هندبال اتفاق نیافتد. این در حالی است که شب گذشته نیز سیدابوالحسن مهدوی با ارسال نامه‌ای تند انصرافش از انتخابات را اعلام کرده بود.

با این شرایط که مهدوی هم انصراف داده، باید دید آیا رحیمی دوباره کاندیدای ریاست خواهد شد یا خیر.

متن نامه علیرضا رحیمی به این شرح است:

جناب آقای دکتر سلطانی‌فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید اخیرا ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون هندبال برگزار و اینجانب هم افتخار حضور در بین ثبت‌نام‌کنندگان را دارم. 

تجربه شانزده سال ریاست در این فدراسیون چنین نشان می‌دهد که حضور هم‌زمان اینجانب و جناب آقای مهدوی در انتخابات، فارغ از هر گونه نتیجه حتی انتخاب سایر عزیزان، موجب ایجاد دو دستگی در بین جامعه هندبال خواهد شد که این موضوع نه به سود خانواده هندبال کشور است و نه خوشایند اینجانب که همواره بستر موفقیت در ورزش را در سایه وحدت و همراهی و همدلی دیده‌ام. در چنین فضایی، به منظور رسیدن هندبال به ایده‌آل‌ها، باید از منیت‌ها گذشت و «ما» بودن را مشق کرد. 

در راستای ایجاد همدلی برای رسیدن هندبال ایران به جایگاه شایسته برخورد وظیفه دانستم تا بدینوسیله معروض دارم چنانچه شرایط حضور آقای مهدوی فراهم آید و ایشان در زمره کاندیداهای نهایی باشند، این مکتوبه به منزله اعلام انصراف اینجانب بود نه و به عنوان یک ایرانی، برای هندبال و ورزش کشورم آرزوی بهترین‌ها را دارم. 

توفیق روز افزون شما و همکاران را در رسالت خطیری که برعهده دارید از درگاه حضرت حق خواستارم. 

با تجدید احترام علیرضا رحیمی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha