• چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95100100451
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

محمدیان: هیچ منع قانونی برای حضور در وزارت ورزش ندارم

محمدیان: هیچ منع قانونی برای حضور در وزارت ورزش ندارم

فریبا محمدیان با تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان گفت : تمایل دارم در جوی آرام و منطقی برای رشد و موفقیت ورزش زنان ایران کار کنم و تلاش می کنم تصویری واقعی ، فرهنگی و ارزشمند از زنان ورزش کار ایران ارائه شود.

به گزارش ایسنا، فریبا محمدیان معاون جدید امور زنان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان با تقدیر از زحمات رباب شهریان گفت : ایشان یکی از مدیران و کارشناسان خبره و دلسوز ورزش  ایران هستند که بسیار مدبرانه و حرفه ای فعالیت های ورزش  زنان ایران را رشد و توسعه دادند و بنده از زحمات و تلاش های ایشان تشکر می کنم و انشاالله ورزش  زنان ایران همچنان از مشاوره های ایشان بهره مند باشد

وی درباره برنامه های خود برای ورزش  بانوان در دوره جدید وزارت دکتر سلطانی فر گفت : آقای وزیر از من خواستند ورزش  زنان در حد شعار باقی نماند و برنامه های عملیاتی و میدانی برای جهش و تعالی در ورزش  زنان نیاز داریم، خصوصا بر حضور فرهنگی و شرعی دختران ورزش کار ما در میادین بین المللی تاکید داشتند.

معاون جدید امور ورزش  زنان درباره موضوع بازنشستگی خود اظهار داشت : ابتدا بگویم تحصیلات من دکترای مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و علوم ورزشی است و عضو هیات علمی دانشگاه هستم. من با بیست سال کار بازنشسته پیش از موعد بودم و اکنون با طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم به عنوان معاون وزارت ورزش  و جوانان معرفی شده ام. بازگشت به کار من هیچ گونه منع قانونی ندارد.

محمدیان همچنین گفت : همانطور که آقای نوبخت هم اعلام کردند بازنشسته های پیش از موعد امکان بازگشت به کار را دارند.

یادآور می شود سخنگوی دولت در آبان 1392 گفته بود برای کسانی که بازنشستگی پیش از موعد دارند، راههای قانونی برای بازگشت به کار وجود دارد.

سوابق مدیریتی، تحصیلی و پژوهشی فریبا محمدیان​

فریبا محمدیان متولد سال 1347 و دارای دکترای تخصصی رشته تربیت بدنی- مدیریت و برنامه ریزی است. از سال 1384 در این مقطع شروع به تحصیل کرد و در سال 1388 با معدل 18/55 و رتبه اول موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی این رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران شد.
وی همچنین مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزش ی را در دانشگاه تربیت معلم تهران و مقطع کارشناسی همین رشته را در دانشگاه گیلان با رتبه اول در هر دو مقطع گذرانده است.
عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدرس مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران جنوب و علوم تحقیقات و عضو شورای نویسندگان ماهنامه زیور ورزش  و ویژه نامه طرح جامع معلمان از دیگر سوابق شغلی و آموزشی محمدیان است.
از مهمترین سوابق مدیریتی و اجرایی محمدیان می توان به ریاست فدراسیون اسکیت از تیر ماه 92 تا کنون و سرپرستی همین فدراسیون طی سال های 91 تا 92، معاون فنی ورزش ی دفتر تربیت بدنی دختران وزارت آموزش و پرورش طی سالهای 19 تا 83، مسئول کمیته پژوهش فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب در سال های 85 تا 87، سرپرست تیم ملی روئینگ در مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان سال 86 و کسب سهمیه المپیک سال 87، مدیر افتتاحیه نخستین دوره بازی های زنان پایتخت های کشورهای اسلامی و آسیایی اشاره کرد.
محمدیان همچنین مولف دوم کتاب راهنمای جامع ورزش  معلولین 1393 است و مقالات زیادی در حوزه های تربیت بدنی، استعدادیابی ورزش ی و ورزش  بانوان را در کارنامه پژوهشی و تالیفات خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha