• چهارشنبه / ۱ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95100100289
  • خبرنگار : 71536

پیروانی: با تعطیلی لیگ، اردوی تیم ملی آغاز می‌شود

پیروانی: با تعطیلی لیگ، اردوی تیم ملی آغاز می‌شود

سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید ۲۷ بازیکن را در اردوی پیش‌روی تیم ملی در ششم دی ماه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

امیر حسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند آماده‌سازی تیم ملی جوانان برای شرکت در جام جهانی جوانان اظهار کرد: ۲۷ بازیکن در اردوی پیش‌روی تیم ملی حضور خواهند داشت که این بازیکنان از لیگ‌های برتر، یک، دو و امید کشور دعوت شده‌اند. ما همه بازی‌ها را رصد می‌کنیم. اردوی تیم ملی پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک از روز ششم دی ماه آغاز می‌شود و بازیکنان را در این اردو ارزیابی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان با بیان اینکه به دنبال بهبود نقاط ضعف و قوت تیم ملی هستند، افزود: هر بازیکنی که بتواند کیفیت خوبی را از خود ارائه دهد قطعا مسافر جام جهانی خواهد بود و دعوت بازیکنان به تیم ملی این انگیزه را به سایر بازیکنان می‌دهد که ترکیب تیم ملی ثابت نیست و هر کسی که خوب باشد به تیم ملی دعوت می‌شود. از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد تا مرحله نهایی در بحرین تیم ملی ۴۰ درصد تغییر کرد و ما این روند را ادامه می‌دهیم و بازیکنان خوب و آماده به تیم ملی دوعت می‌شوند.

او یادآور شد: برای ما نام بازیکن مهم نیست و حتی بازیکنان را از لیگ امیدهای کشور هم دعوت می‌کنیم و مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. خودم و همکارانم به طور محسوس و نامحسوس در مسابقات حاضر می‌شویم و بازیکنان مستعد را شناسایی می‌کنیم. دعوت بازیکنان جدید به تیم ملی این هشدار را به بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین می‌دهد که ترکیب تیم ملی قطعی نیست و باید تلاش خود را برای ادامه حضور در تیم ملی انجام بدهند.

پیروانی درباره برگزاری دیدار دوستانه در اردوی تیم ملی گفت: قطعا در این مسابقات دیدار دوستانه خواهیم داشت.

او درباره محل برگزاری این اردو نیز اظهار کرد: اردوی ما در کمپ تیم‌های ملی خواهد بود اما با توجه به چمن نامناسب کمپ هر باشگاهی که بتواند زمین خود را به ما بدهد ممنون آن‌ها خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال، درباره اینکه آیا همچنان جلساتش با کمیته فنی ادامه دارد: گفت: خوشبختانه ما همیشه در جلسه هستیم و هر زمان که بتوانیم با آقایان معینی و محصص جلسه می‌گذاریم و درباره مباحث موجود به جمع بندی می‌رسیم. پیش از این هم جلسه‌ای را با آقای تاج و آقای ساکت برگزار کردیم و به توافق دست یافتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha