• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۵ / ۰۳:۰۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95091609643

سیدعباسی: آناستازی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال است

سیدعباسی: آناستازی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال است

کارشناس والیبال با اشاره به شرایط متفاوت مربیگری در تیم ملی و باشگاهی، آناستازی را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال دانست.

جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: به نظر من محدود شدن به سه گزینه ایده جالبی نبود. هرچند هر سه فرد معرفی شده(آناستازی، استویچکوف و بروتو) جزء بهترین‌ها در والیبال دنیا هستند و همواره با فعالیت‌های خود موفقیت‌های زیادی بدست آورده‌اند. کار با تیم ملی و باشگاهی شرایط و فلسفه کاملا جداگانه ای دارند. گزینه مورد نظر من آناستازی است. مزیت این مربی نسبت به سایرین سابقه بالای همکاری وی با تیم‌های ملی مختلف است. فدراسیون باید با دست باز و در آرامش کامل و با بررسی تمام شرایط  دست به انتخاب و معرفی گزینه نهایی بزند.

این کارشناس والیبال با اشاره به دو مربی قبلی تیم ملی، اضافه کرد: سطح والیبال ایران بسیار بالاست. مثلا در مورد کواچ باید گفت که وی یک مربی جوان باشگاهی بود و از نظر من شایستگی نشستن بعنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی را نداشت.

سیدعباسی در پایان در مورد طولانی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی افزود: معتقدم فدراسیون نباید عجله کند. درباره حضور نداشتن سرمربی تیم ملی که بازی‌های لیگ را رصد کند نیز باید بگویم، بازیکنانی که در لیگ در تیم‌های خود می‌درخشند قطعا جزء هشت تیم مرحله پلی‌آف خواهند شد. بنابراین تا زمان شروع پلی‌آف زمان داریم. سرمربی جدید می‌تواند با مشاهده بازی‌های حساس پلی‌آف، بازیکنان آماده را جهت بهبود شرایط تیم ملی انتخاب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha