• شنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95082215447
  • خبرنگار : 71431

واکنش ناجا به فیلم‌ جنجالی ضرب و شتم در پمپ بنزین/ برخورد انضباطی با 3 مأمور

واکنش ناجا به فیلم‌ جنجالی ضرب و شتم در پمپ بنزین/ برخورد انضباطی با 3 مأمور

چندی پیش انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی به سرعت فراگیر شد، فیلمی که به نظر می‌رسد توسط دوربین مداربسته پمپ بنزین ضبط شده و در آن ماموران پلیس راهور راننده یک خودروی سواری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. انتشار این فیلم واکنش نیروی انتظامی را در پی داشت و سخنگوی ناجا در این‌باره توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، تاریخ منتشر شده کنار این فیلم مربوط به هشتم نوامبر سال جاری میلادی است و اگر تاریخ مذکور توسط دوربین به درستی ثبت شده باشد یعنی این اتفاق  حدود چهار روز پیش رخ داده است.  سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا در این‌باره توضیحاتی را داده است.
منتظرالمهدی در این باره گفت: چند روزی است که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کلیپی منتشر شده است که در آن چند تن از عوامل راهنمایی و رانندگی در یک پمپ بنزین مبادرت به برخورد نامتعارف با راننده یک خودروی خاطی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله پس از آگاهی از انتشار این کلیپ، شماری از کارشناسان خویش را مأمور رسیدگی به ابعاد و زوایای آن کرد،گفت: نتیجه بررسی کارشناسان نشان داد که متاسفانه حادثه مذکور در یکی از شهرهای مرکزی کشور رخ داده است.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه محرک آغازین  این رخ داد ناگوار، شرب خمر و فقدان تعادل روانی و رفتارهای پرخطر و ناهنجار راننده خودرو و عدم توجه به فرمان ایست ماموران بوده است، گفت: اما فارغ از این مساله رفتار غیر متعارف ماموران نیز به کل مغایر قانون و قواعد انضباطی و رویه همیشگی ناجا بوده است و به همین سبب، پلیس بلافاصله مبادرت به برخورد انضباطی شدید با دو  سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی که نظاره گر صحنه بوده است کرد.

به گفته منتظرالمهدی این افراد تا مشخص شدن تکلیف نهایی تنزیل درجه و به انتظار خدمت درآمده‌اند. 

وی تاکید کرد:  پلیس نه تنها هرگز چنین برخوردهایی را بر نمی تابد بلکه آن را اقدامی انزجار آمیز، نامتعارف و خلاف ارزش های اخلاقی و استانداردهای رفتاری و مدیریتی خود می داند و لاجرم خود را موظف به پیش گیری از تکرار چنین حوادثی می داند.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۷:۰۸

سلام ضمن تشکر از زحمات شما ، از برخورد شما سپاسگزارم و این عمل به همه نشان داد که پلیس با قاطع ،و هوشیار است و در سالهای اخیر بوبژه ، نظارت درست و در حد انتظار را دارد ، آرزوی سلامتی برای جامعه پلیس کشور را دارم، خدا قوت ،

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۷:۳۲

اگر راست مي گيد بفرستيد سازمان قضاييي نيروهاي مسلح

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۸:۲۴

میخوام بدونم واقعا اون مامور نا محترم دوست داره با بچه های خودشم اینجور برخورد بکنن ؟؟؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۸:۴۱

اینها مرتکب جرم شدند!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۱۹:۲۵

ما هم که تشخیص نمیدیم سرباز وظیفه رو از درجه دار...؟!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۲۰:۰۱

حق اون شراب خوار که کتک بخوره تاباحالت مستی دیگه رانندگی نکنه

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۲۱:۳۸

با سلام. چنین برخوردهای منزجر کننده ای کم مشاهده نشده است و دلیل به اصطلاح برخورد انتظامی در مورد اخیر تنها وجود فیلم ضبظ شده توسط دوربین و رسانه ای شدن آن است! بهتر است مشکل ریشه ای حل شود. مردم ایران لایق بهترین ها هستند انشاالله.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۰۹:۱۰

یک راننده مست سال گذشته جان پدر من را گرفت پلیس برخورد نکنه خدا شاهده نسل هرچی راننده مست را از این مملکت محو میکنم .چرا صورت مساله را که بی شعوری یک عده آدم مسته را پاک کردید .دنبال چی هستید می خواهید مثل زمان شاه مستها جولان بدن و هیچ کس هم کاریشون نداشته باشه .دم مامورها گرم.مسولین ناجا از این هیاهوها نترسند ما داغ دیده ها پشت سر برخوردهای شدید تر از این هم هستیم.خانواده من یک ساله صبح و شب خون گریه می کنند. کی جوابشون میده این مستهای بی همه چیز.....

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۳ ۱۱:۴۳

امیدوارم نظرم پخش کنید. هر کاری کرده باید به قانون و مجازات سپرده بشه، نه اینطور . حالا اینو دوربین ضبط کرده اینطور میگن. اما خدایی رفتار برخی ماموران تو کلانتری و پاسگاه و پلیس راه و ... با مردم یا خشن و یا تحقیرآمیزه.

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۲۶ ۲۱:۵۰

دست پلیس درد نکنه باید به رانندگانی که با جان مردم بازی می کنند از این بدتر هم رفتار کنند اون هایی که دلشان به حال راننده می سوزه اگه یکی از عزیزانشان را که به دست همین راننده ها کشته شده باشند باز هم از اون ها دفاع می کنند ؟

avatar
۱۳۹۵-۰۸-۳۰ ۱۴:۰۸

واقعا چنین برخورد هایی از طرف پلیس برای بعضی از این اراذل لازمه