• سه‌شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 95081812615
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد:

ارایه خدمات بهداشتی درمانی به زائران مسیر اهواز – چذابه

ارایه خدمات بهداشتی درمانی به زائران مسیر اهواز – چذابه

ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: مسافران مسیر اهواز – چذابه در صورت نیاز به دریافت خدمات بهداشتی درمانی، می‌توانند به مراکز جامع سلامت مناطق عین 2 و ملاشیه اهواز مراجعه کنند.

مهرداد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همزمان با سفر زائران اربعین در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان، نظارت بهداشتی بر موکب‌های مستقر در منطقه غرب اهواز در مسیر اهواز – چذابه اعمال می‌شود.

وی افزود: اکیپ‌های بهداشتی شامل کارشناسان آموزش سلامت، بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها با هماهنگی پزشکان مراکز جامع سلامت مناطق "ملاشیه" و "عین 2" اهواز، از موکب‌های مستقر در مسیر این دو منطقه روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بازدید می‌کنند.

شریفی ادامه داد: کارشناسان بهداشتی در این ایام بر طبخ مواد غذایی، رعایت بهداشت فردی، رعایت بهداشت عمومی، گندزدایی سرویس‌های بهداشتی، کنترل کیفی آب آشامیدنی و کیفیت مواد غذایی نظارت می‌کنند.

وی گفت: همچنین در روزهای آینده یک پایگاه سلامت در مسیر عین 2 به منظور ارایه خدمات بهداشتی درمانی به زائرانی که مسیر اهواز – چذابه را انتخاب می‌کنند، راه‌اندازی خواهد شد و شش تیم بهداشتی نیز هم‌اکنون به منظور ارایه خدمات بهداشتی – درمانی در مرز، به چذابه اعزام شده‌اند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز اظهار کرد: مسافران این مسیر در صورت نیاز به دریافت خدمات بهداشتی درمانی، می‌توانند به مراکز جامع سلامت مناطق عین 2 و ملاشیه اهواز در مسیر اهواز – چذابه مراجعه کنند. همچینن در شرایط اضطراری، پزشکان ما در محل موکب‌های مستقر در این دو منطقه حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: متولیان موکب‌های ملاشیه و عین 2 می‌توانند با مراجعه به مراکز سلامت این دو منطقه با انجام آزمایش‌ها و نمونه‌گیری‌های لازم، به صورت رایگان کارت سلامت برای فعالیت موکب‌ها دریافت کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha