• پنجشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95081309453
  • خبرنگار : 71431

ایرانی‌ها غمگین نیستند

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز پنجشنبه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز پنجشنبه

آخرین روزکاری از هفته جاری همزمان شد با بزرگداشت روز دانش آموز و سالگرد تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و اکثر اخبار این روز نیز تحت تاثیر همین واقعه منتشر شد.

به گزارش ایسنا، گروه اجتماعی ایسنا در 24 ساعت گذشته حدود 30 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده که برخی از این اخبار که بازخورد بیشتری در رسانه‌های دیگر داشته در ادامه آمده است:

پیام 13 آبان از زبان دانش آشتیانی

  فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش  در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع دانش آموزان و دانشجویان حضور یافت به خبرنگار ایسنا گفت: نسل امروز ما هم باید توجه داشته باشند که نسبت به کشور و جامعه مسئولیت پذیری‌شان بالا باشد.

اعلام ایران به عنوان دومین کشور غمگین بدبینانه است

نمی‌توانیم مدعی باشیم که دومین کشور غمگین دنیا هستیم

تیترهای بالا، واکنش دو کارشناس علوم اجتماعی به ادعای یکی از مسئولان بهزیستی کشور در مورد رتبه دوم ایران در میان غمگین ترین کشورهای دنیاست که پورتال اطلاع‌رسانی بهزیستی آن را منتشر کرده بود. این دو کارشناس در گفت‌وگو با ایسنا چنین سخنانی را بدبینانه و البته غیر واقعی عنوان کردند.

کنترل ترافیک مرزها از طریق مانیتورینگ پلیس راه در ایام اربعین

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی پس از ایلام به خوزستان سفر کرده و در این سفر به حضور پلیس راه در جاده‌ها از مبداء تا مقصد در مبادی استان ها اشاره کرد و گفت: اقدامات ترافیکی و مراقبتی خوبی صورت گرفته و دوربین هایی که در مسیر راه تعبیه و نصب شده، از طریق مانیتورینگ در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه و همچنین در مرکز فرماندهی تهران کنترل می شوند.

دو برنامه وزیر جدید آموزش و پرورش برای فرهنگیان

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی ، وزیر آموزش و پرورش با بیان این که اعتلای منزلت و جایگاه فرهنگیان از مهم ترین برنامه های آموزش وپرورش است، گفت: معلم نباید در محیط مدرسه دغدغه داشته باشد تا بتواند به ارتقای فعالیت های آموزشی وپرورشی دانش آموزان بپردازد و همه بخش ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا منزلت اجتماعی معلمان حداقل در داخل خود آموزش وپرورش رعایت شود.

گروهک‌های تکفیری جرأت تعرض به حریم زائران اربعین را ندارند

سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با گروه انتظامی ایسنا گفت که گروهک‌های تکفیری جرات کوچک‌ترین تعرض به حریم زائران اربعین را ندارند.

سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

احد وظیفه، مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با گروه محیط زیست ایسنا، گفت که از بعد از ظهر یکشنبه شانزدهم آبان ماه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود که به تدریج بارندگی‌ها در نیمه غربی کشور شروع می‌شود.

اصلاحات در قانون دهیاری‌ها و شورایاری‌ها

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور  نیز امروز در دیدار با شوراهای روستا و دهیاران استان کردستان گفته که قانون دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در دولت در دستور کار اصلاح است و در آینده به مجلس ارائه می‌شود که با تصویب آن بسیاری از نواقص و خلاءهای این بخش رفع خواهد شد.

پربازدیدترین‌ها

پنج خبر پربازدید گروه اجتماعی ایسنا در روز پنجشنبه در ادامه آمده است

 گروهک‌های تکفیری جرأت تعرض به حریم زائران اربعین را ندارند

پیام 13 آبان به روایت وزیر جدید آموزش و پرورش/پیگیر رتبه بندی معلمان هستیم

راه‌اندازی 17 درمانگاه سرپایی در مرز ایران و عراق/استقرار 251 آمبولانس در مراسم اربعین

 جهت مشاوره "ایدز" با این شماره‌ها تماس بگیرید

 لزوم راه‌اندازی بخش برخورد با جرایم اینترنتی در سازمان حفاظت محیط زیست

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha