• سه‌شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95080402535
  • منبع : نمایندگی ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام:

مردم برای دریافت روادید اربعین به مراکز رسمی مراجعه کنند

مردم برای دریافت روادید اربعین به مراکز رسمی مراجعه کنند

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تا این لحظه هیچ تغییری در هزینه روادید اعلام‌نشده است و مردم برای دریافت روادید به مراکز و منابع رسمی مراجعه کنند.

سردار «نورعلی  یاری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: داوطلبان برای حضور در همایش بزرگ اربعین باید در این فرصت باقی‌مانده نسبت به اخذ گذرنامه و روادید و سایر مجوزهای لازم اقدام و خود را آماده شرکت در بزرگ‌ترین تجمع مسلمانان کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به برخی شایعات در خصوص دریافت روادید با هزینه کمتر گفت: روادید که حق اقامت یک فرد در کشور میزبان است صرفاً از طریق دفاتر حج و زیارت در کنسولگری‌های عراق در داخل کشور صادر می‌شود و هزینه آن نیز مشخص است.

وی بابیان اینکه داشتن مجوزهای لازم برای حضور در کنگره عظیم اربعین از عاشقان حسینی و داوطلبان بسیار ضروری و زائران روادید اقامت در کشور عراق را صرفاً از مراکز رسمی اخذ کنند افزود: تا این لحظه هیچ تغییری در هزینه روادید اعلام‌نشده است و مردم برای دریافت روادید به مراکز و منابع رسمی مراجعه کنند.

یاری به هماهنگی‌های بین استانی پلیس برای تأمین امنیت تردد زائران اشاره کرد و گفت: طی نشستی که با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه داشتیم بر لزوم تأمین امنیت ترافیکی زائران در مسیرهای منتهی به جاده‌های استان توسط استان‌های هم‌جوار تأکید شد.

وی ادامه داد: در اربعین امسال از تردد اتباع خارجی در مرز مهران جلوگیری خواهد شد و تردد این افراد صرفاً از طریق مرزهای خوزستان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه محل استقرار ایستگاه‌های پلیس در ابتدای ورود به استان تا پایانه مرزی مهران جانمایی شده است ،گفت: پلیس به‌تدریج تجهیزات و نیروهای موردنیاز را در مسیر تردد زائران و شهرستان مهران مستقر خواهد کرد و تمامی نیازهای زائران برای اربعین تدارک دیده‌شده و جای هیچ نگرانی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha