به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، یک نشریه روسی یک قابلیتهای آزمایشی اینستاگرام را کشف کرده که آن را از فیسبوک، شرکت مادر خود گرفته است: پخش زنده ویدیو. بدین ترتیب، در برخی از نسخههای آزمایشی توسعهدهندگان، بالای استوریز اینستاگرام (قابلیت قرار دادن تصاویر برای ۲۴ ساعت) آیکون قرار گرفته و مکان برقراری ارتباط مستقیم را میدهد.
فیسبوک که مالکیت اینستاگرام را در دست دارد، ویدیوهای زنده را در ماه ژانویه به قابلیتهای خود اضافه کرد، پیش از فیسبوک، برخی نرمافزارهای دیگر مانند Periscope و Meerkat نیز این کار را کرده بودند و در حالی که Meerkat پس از مدتی این قابلیت خود را غیرفعال کرد، فیسبوک به ارتقای ویدیوهای زنده پرداخت.
البته این شرکت هنوز این ویژگی را به طور رسمی اعلام نکرده است. اینکه فیسبوک بتواند قابلیت ویدیوی زنده را به اپلیکیشن به اشتراکگذاری تصویر خود یعنی اینستاگرام اضافه کند، برای فیسبوک اهمیت دارد، اما هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به صورت گستردهتری منتشر خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات