• جمعه / ۳۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 95073018095
  • منبع : نمایندگی خراسان شمالی

امام جمعه بجنورد:

دشمن به فکر نفوذ به لایه‌های درونی نظام است

دشمن به فکر نفوذ به لایه‌های درونی نظام است

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: دشمن به فکر نفوذ به لایه‌های درونی نظام است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بجنورد، با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل، اظهار کرد: مصونیت و حفظ نیروی انسانی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دشمنان به فکر نفوذ به لایه‌های درونی نظام‌اند که باید با اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین ایشان، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیر عامل، ادامه داد: مسأله پدافند غیرعامل مسأله بسیار مهمی است و باید به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: تهدید در همه زمان‌ها زندگی انسان را به مخاطره کشیده است، اما امروز فقط تهدیدهای نظامی زندگی‌ها را ناامن نکرده بلکه تهدیدهای غیرنظامی نیز جان انسان‌ها را به مخاطره انداخته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با بیان این‌که عدالت امنیت و رفاه سه عنصری است که همه انسان‌ها باید از آن برخوردار باشند، تصریح کرد: امنیت از همه فاکتورها مهم‌تر است و مسئولان باید امنیت نظامی و غیرنظامی که همان پدافند غیر عامل است را در جامعه تأمین کنند.

یعقوبی هم‌چنین با اشاره به دیدار اخیر نخبگان جوان کشور با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با فراهم کردن امکانات، از خروج این سرمایه‌های علمی کشور جلوگیری کرده و از فرصت حضور آن‌ها بیشترین بهره را ببرند.

وی با تأکید بر حمایت مسئولان از نخبگان، اضافه کرد: انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم آورده تا نخبگان بتوانند ایده‌های خود را مطرح کرده و مسئولان موظف‌اند فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه را عملیاتی کنند.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: اگر بودجه‌هایی که صرف نشست‌های بی‌ثمر می‌شود، در حوزه جوانان و عملیاتی کردن ایده و ابتکار نخبگان هزینه شود، وضعیت کشور رو به سوی تعالی خواهد رفت.

یعقوبی در ادامه سخنان خود، با اشاره به برگزاری انتخابات با شکوه در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری در پیش است و چشم دنیا به کشورمان است که چگونه مردم بار دیگر حماسه‌آفرینی کرده و به پای صندوق‌های رأی می‌آیند.

وی ابلاغ سیاست‌های انتخابات از سوی مقام معظم رهبری را عامل مهم برگزاری انتخابات در سال آینده ذکر کرد و بر مطالعه دقیق و اجرایی کردن بندهای سیاست ابلاغ شده تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha