• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95072514534
  • خبرنگار : 71505

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد

توزیع 2950 دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی بین دهیاریهای کشور در دولت یازدهم

توزیع 2950 دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی بین دهیاریهای کشور در دولت یازدهم

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: در راستای تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی، در زمان دولت یازدهم 2950 دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی بین دهیاریهای سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، سعیدرضا جندقیان بیدگلی ضمن اعلام خبر فوق گفت:  با توجه  به اختصاص 20 درصد از وجوه تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده برای کمک و تأمین ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرهای زیر پنجاه هزار نفر و دهیاری ها در قانون بودجه کشور، تا کنون مبلغ 2400 میلیارد ریال از اعتبار مذکور برای تأمین ماشین آلات مورد نیاز دهیاریها و اجرای طرح های عمرانی در روستاهای کشور تخصیص یافته است.

وی گفت: ماشین آلات توزیع شده شامل: 2000 دستگاه خودروی حمل زباله، 350 دستگاه بکهولودر، 250 دستگاه ماشین آتش نشانی، 200 دستگاه مینی لودر و 150 دستگاه کمپرسی بوده که بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته از استانداریها با لحاظ تمامی موارد فنی تهیه و به دهیاریهای واجد شرایط تحویل شده است.

معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ادامه اظهار کرد: دهیاریهای واجد شرایط بر اساس اولویت‌های تعیین شده در دستورالعمل ابلاغی این سازمان مطابق با سهم هر استان و شهرستان از ماشین‌آلات توسط استانداریها شناسایی و به این معاونت معرفی شده که روستاهای باجمعیت بالای هزار نفر و فاقد ماشین آلات عمرانی و خدماتی از جمله اولویت های مندرج در دستورالعمل مذکور برای برخورداری از ماشین‌آلات بوده اند.

جندقیان همچنین گفت: سهم هر استان و شهرستان از ماشین‌آلات نیز بر اساس ضریب مستقیم تعداد جمعیت روستاهای دارای دهیاری و ضریب معکوس اعتبارات دریافتی از محل ماده 123 قانون برنامه پنجم توسعه کشور محاسبه و در سامانه بودجه سازمان به استانداریها اعلام شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جندقیان بیدگلی ضمن اعلام استمرار برنامه تجهیز دهیاریها به ماشین آلات عمرانی و خدماتی در سال جاری، از دهیاران دریافت کننده ماشین آلات درخواست نمود در حفظ و نگهداری مطلوب ماشین‌آلات بیش از پیش کوشا باشند و کیفیت و کمیت اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستاها را ارتقاء بخشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha