• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۵ / ۰۴:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95072413801
  • خبرنگار : 71552

دبیر فدراسیون هندبال: دلیل اعزام نشدن تیم نوجوانان را از وزارت ورزش بپرسید نه از من

دبیر فدراسیون هندبال: دلیل اعزام نشدن تیم نوجوانان را از وزارت ورزش بپرسید نه از من

دبیر و سخنگوی فدراسیون هندبال، نرفتن تیم ملی هندبال نوجوانان را تشخیص مقامات دانست.

به گزارش ایسنا، چندی پیش تیم ملی هندبال نوجوانان ایران به دلایلی که از سوی فدراسیون مشکلات امنیتی کشور بحرین عنوان شده بود، از اعزام به مسابقات آسیایی بازماند؛ اما حالا تیم ملی فوتبال جوانان ایران به مسابقات آسیایی بحرین اعزام شد.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌ و گو با ایسنا، در مورد دلیل رفتن تیم ملی جوانان فوتبال و نرفتن تیم ملی هندبال نوجوانان به مسابقات آسیایی هندبال در بحرین اظهار کرد: اگر فوتبال رفته و هندبال نرفته است، حتماً تشخیص مقامات بوده است.

او در پاسخ به این سوال که گویا رییس فدراسیون فوتبال برای رفتن تیم جوانان فوتبال از شرایط تیم خود دفاع کرده است؛ دبیر یا رییس فدراسیون هندبال چطور این کار را انجام داده اند؟ گفت: شما شرایطی را فرض می‌گیرید بعد در آن فرضیات می‌گویید شما چی کار کردید؟ من که فکر نمی‌کنم همچنین چیزی بوده باشد. قطعاً این موضوع برای هندبال اجرا نشد، به این دلیل که نرفتن تیم ملی نوجوانان هندبال پای هواپیما صورت گرفت و فرصتی برای این کار وجود نداشت.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این پرسش که آیا مجوز شورای برون مرزی را در یک، دو ماه قبل کسب کرده بودید یا خیر افزود: می‌شود کسب نکرده باشیم؟

او همچنین در خصوص اینکه مجوز شورای برون‌مرزی را چه کسی کسب کرده بود، تصریح کرد: حتی یک نفر هم از هندبال بخواهد به عنوان نماینده فدراسیون هندبال به خارج برود، ما مجوز را از شورای برون مرزی درخواست می‌کنیم. این تیم هم مجوز شورای برون مرزی را داشت، نظر مثبت هم داشت. اما خوب ممکن است شرایط آن موقع چیزی بوده و الان چیز دیگری است!

دبیر و سخنگوی فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که مگر در این یک ماه شرایط و روابط ایران و بحرین تغییر کرده است؟ توضیح داد: نظر شورای برون‌مرزی است؛ از من که نباید بپرسید! نفرات شورای برون مرزی که دیگر مشخص است چه کسانی هستند .به وزارت ورزش و جوانان تماس بگیرید اعضای شورای برون مرزی را به شما معرفی خواهند کرد و از آنها بپرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha