• شنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95071710498
  • خبرنگار : 71438

نیمکت نشینی برایم سخت بود

طاهری: به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی‌کنم

طاهری: به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی‌کنم

ملی پوش با تجربه فوتسال ایران می‌گوید بعد از افتخارآفرینی تیم ملی در جام جهانی، انگیزه بیشتری برای درخشش پیدا کرده و می خواهد جام جهانی 2020 را هم تجربه کند.

محمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره شرایط خود بعد از جام جهانی فوتسال و مصدومیتی که با آن دست و پنجه نرم می کند،‌ اظهار کرد: مصدومیت من از ناحیه زانوست و به خاطر اینکه تمرین کردن، ریسک بالایی دارد، باید خیلی مراقب باشم. ۶ جلسه از فیزیوتراپی باقی مانده و هنوز کمی دارد دارم. فکر می کنم هفته اول لیگ را از دست بدهم.

وی در مورد بازی نکردنش در جام جهانی توضیح داد: من سال هاست برای تیم ملی زحمت کشیده‌ام و بازی هایی بوده که با وجود مصدومیت و درد شدید، به میدان رفته‌ام. بازی نکردن در جام جهانی برای منی که زمانی ۳۵ دقیقه به میدان می‌رفتم بسیار سخت و دردناک بود. حتی روزهایی بوده که من وضعیت بدی داشتم اما به زور آمپول بازی کرده‌ام.

طاهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌خواهد جام جهانی ۲۰۲۰ را هم تجربه کند، گفت: تا زمانی که بخواهند، هستم و کمک می کنم. من در حاضر ۳۱ ساله هستم و خوب تمرین می کنم. حتی بعد از جام جهانی و موفقیتی که کسب شد، انگیزه بیشتری پیدا کرده ام؛ بنابراین به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی کنم.

بازیکن با تجربه تیم ملی در واکنش به تمجید ملی پوشان از روحیه‌ای که او از روی نیمکت به آنها می‌داد، عنوان کرد: به هر حال من هم می‌خواستم گوشه‌ای از کار را بگیرم. همیشه هم همین بوده و از این به بعد هم اگر به ما نیاز داشتند و دعوت شدیم، بازهم به هر شکل ممکن در خدمت تیم خواهم بود. همانطور که گفتم سخت ترین اتفاق برای یک بازیکن این است که روی نیمکت بنشیند و بازی نکند اما من مشکلی با این مسئله نداشته و ندارم چرا که به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد که از بازیکنی استفاده کند یا نه.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا خودش تصمیم به زدن پنالتی مقابل پرتغال گرفت یا نه، به ایسنا گفت: خودم خواستم پنالتی بزنم. به هر حال شرایطی هم پیش آمد که باید می زدم. نمی خواهم آن را باز کنم اما آن لحظه از من توقع می رفت به سمت توپ بروم و پنالتی را بزنم. من هم قبول کردم و امیدوار بودم وارد دروازه شود چون همیشه پنالتی‌ها را گل می کنم اما متاسفانه این بار گل نشد. بازهم خدا را شکر می کنم بردیم و شرمنده مردم نشدم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha