• جمعه / ۱۶ مهر ۱۳۹۵ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 95071609726
  • خبرنگار : 71460

ونتورا: تساوی برابر اسپانیا نتیجه خوبی است

ونتورا: تساوی برابر اسپانیا نتیجه خوبی است

سرمربی ایتالیا می گوید تساوی برابر تیم باکیفیتی چون اسپانیا برای تیمش نتیجه خوبی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، دو تیم ایتالیا و اسپانیا در دیداری حساس در انتخابی جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ویتولو برای ماتادورها گلزنی کرد و ده روسی باتجربه نیز توانست ایتالیا گلزنی کند تا دو تیم به تقسیم امتیازات بسنده کنند.  

جان پیرو ونتورا سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از این دیدار گفت: بازی نزدیکی را شاهد بودیم. از نظر من ایتالیا در نیمه نخست اشتباهاتی داشت که اصلا انتظار آن را نداشتم.  من فکر می کنم که اسپانیا پیشرفت تاکتیکی بسیاری پس از تغییر سرمربی خود داشته است. من نیز با سیستم آنتونیو کونته خود را تطبیق دارم و از این بابت دیگر مشکلی نمی بینم. نتیجه خوبی کسب کردیم. آن هم با درنظر گرفتن کیفیت تیم حریف و مشکل فیزیکی که برخی از بازیکنان ما در این دیدار داشتند.   از لحاظ آمادگی بدنی، ۶۰ درصد آمادگی برای رویارویی با اسپانیا کافی نیست. ما با آمادگی کافی برای این دیدار حاضر نشدیم و نتیجه آن را هم دیدیم که نتوانستیم به برد برسیم.  اسپانیا مدعی اصلی گروه است،  ولی ما در این بازی نمایش خیلی خوبی داشتیم و خیلی خوب توپ را در زمین مسابقه به گردش درآوردیم و وقتی دروازه ما نیز باز شد واکنش خیلی خوبی داشتیم و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. این کار اصلا آسان نیست که وقتی برابر تیم بزرگی چون اسپانیا دروازه خود را باز ده می بینید بتوانید به بازی برگردید و گل تساوی را به ثمر برسانید.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: ما می توانیم خیلی بهتر از این باشیم و در سطحی به مراتب بالاتر نیز رقابت کنیم. تاکید می کنم فوتبال ایتالیا این قابلیت را دارد تا در سطحی بالاتر رقابت کند. در بازی برابر اسپانیا متاسفانه شروع خوبی نداشتیم و همین باعث شد تا دروازه ما نیز باز شود. دلایل زیادی را می توان بیان کرد که چرا تیم ما در این دیدار شروع بدی داشت. همانطور که قبلا نیز گفتم مشکلات بدنی بازیکنان ما در این دیدار مشهود بود و در کنار آن عدم آمادگی ذهنی بازیکنانمان برای این دیدار بزرگ نیز یکی دیگر از دلایلی بود که با تمام توان در میدان حاضر نشدیم. درست است که اسپانیا مالکیت توپ زیادی داشت ولی شما ببینید آنها چطور به گل رسیدند. گلی که اسپانیا به ثمر رساند ربطی به مالکیت توپ نداشت. این را نیز باید در نظر گرفت که بوفون هیچ سیوی در این بازی نداشت.

دیدار ایتالیا و اسپانیا که در یوونتوس آره نا ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار شد با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha