• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95071408752
  • خبرنگار : 71468

استعفای صوری شجاعی و بازی مسئولان در ورزش

استعفای صوری شجاعی و بازی مسئولان در ورزش

علیرغم جنجال‌های طولانی اخیر پیرامون دوشغله بودن شجاعی و استعفایش از خزانه‌داری کمیته المپیک، به نظر می‌رسد که رییس فدراسیون تیروکمان با چراغ سبز کمیته و در حرکتی چراغ خاموش در نظر دارد تا انتخابات آینده کمیته ملی المپیک همچنان به فعالیتش در سمت خزانه‌داری ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی شجاعی در حالی دی 92 در انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد که ریاست فدراسیون تیروکمان را نیز بر عهده داشت، از آنجا که پست‌های ریاست، دبیرکلی و خزانه‌داری کیمته ملی المپیک شغل محسوب می‌شود، متقاضیان حضور در این سمت‌ها باید بر اساس قانون فاقد شغل دیگری باشند، بنابراین از همان ابتدا بحث دوشغله بودن شجاعی مطرح شد و تاکنون بدون هیچ نتیجه‌ای ادامه دارد.

این ماجرا تا آبان 94 که گاها برخی رسانه‌ها به آن می‌پرداختند بی‌تکلیف ادامه داشت تا اینکه با فشار وزارت ورزش و شخص سجادی معاون قهرمانی این وزارتخانه در نهایت شجاعی حضور در فدراسیون تیروکمان را به خزانه‌داری کمیته ملی المپیک ترجیح داد و در اسفند 94، دو سال پس از حضور غیرقانونی در کمیته ملی المپیک، استعفای کتبی خود از خزانه‌داری کمیته را اعلام کرد؛ استعفایی که علیرغم پذیرش در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همچنان بدون انتخاب جانشین وی از سوی رییس کمیته ملی المپیک، بلاتکلیف مانده است.

محمود محشون، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این مورد به ایسنا گفت: "در جلسه قبل هیات اجرایی که آقایان هاشمی و شهنازی نیز حضور داشتند از آقای شجاعی هم دعوت شده بود و موضوع خزانه دار مطرح شد. اعضا از شجاعی خواستند بررسی کند چنانچه امکانش هست تا انتخابات آینده کمیته المپیک به کارش ادامه دهد و قرار شد این موضوع بررسی و تعیین تکلیف شود".

مشحون همچنین گفت: البته شاید تکلیف نهایی خزانه‌دار در جلسه آینده هیات اجرایی دوباره طرح شود.

این اظهارات عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره سرنوشت نهایی خزانه‌دار کمیته المپیک در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد استعفای کتبی "شجاعی" از خزانه‌داری این کمیته تنها یک استعفای صوری بوده و او هم‌چنان در توافق ضمنی با کمیته المپیک به امور خزانه‌داری این کمیته می‌پردازد.

اکنون ظاهرا کمیته ملی المپیک نیز به دنبال این است تا شجاعی تا انتخابات آینده به کار خود ادامه دهد، هرچند فعلا خبری از رد این درخواست از سوی شجاعی نیز مطرح نشده است.

شجاعی اگر استعفایش واقعی بود نباید تحت هیچ شرایطی حاضر به ادامه فعالیت در سمت خزانه‌داری کمیته ملی المپیک می‌شد، اما به نظر می‌رسد استعفای کتبی او نیز بخشی از بازی این روزهای مسئولان در ورزش ایران بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha