• سه‌شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95071307801
  • خبرنگار : 71518

هواداران اجازه جدایی منصوریان را نمی‌دهند

افتخاری: ادعای پیشنهاد از انگلیس تبلیغاتی بود/ به عنوان مشاور در فوتسال می‌مانم

افتخاری: ادعای پیشنهاد از انگلیس تبلیغاتی بود/ به عنوان مشاور در فوتسال می‌مانم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید هواداران این باشگاه اجازه نمی‌دهند که منصوریان از این تیم جدا شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سیدرضا افتخاری که در مراسم استقبال از ملی‌پوشان فوتسال حاضر شده بود درباره کسب مقام سومی فوتسالی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، اظهار کرد: خوشحال هستیم که تیم ما توانست در جام جهانی روی سکو برود، بهتر است کمبودها را فراموش کنیم و به فکر این باشیم که از این به بعد امکانات بیشتری فراهم کنیم. ما از همان ابتدا پیش‌بینی بروز مشکلات را داشتیم، اما به چیزی فکر نکردیم و با همان شرایط مقام سوم جهان را کسب کردیم. اگر شرایط ما بهتر بود مطمئنا مقام بالاتری را کسب می کردیم.  

وی ادامه‌ داد: در آینده درباره کارهایی که برای فوتسال کرده‌ام، صحبت می‌کنم. شاید اتفاقات زیادی رخ داد که مردم از آن بی اطلاع هستند. ما با سخت‌ترین شرایط کارمان را انجام دادیم و به هیچ مساله‌ای هم اعتراضی نکردیم. تلاش کردیم مشکلات تیم را بر طرف کنیم تا تیم در مسابقات حاضر شود. من برای آینده این تیم برنامه‌هایی دارم که به فدراسیون فوتبال آن را اعلام خواهم کرد. حال که فوتسال خودش را نشان داده است، باید  استقلال خودش را در ایران به دست بیاورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شما با کمیته‌ فوتسال همکاری خواهید کرد یا خیر؟ گفت‌: من به عنوان مشاور فعالیتم را ادامه خواهم داد. پیش از این نیز تصمیم گرفته شده که آقای علی کفاشیان به عنوان رییس در کمیته‌ فوتسال فعالیت کنند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که کفاشیان رییس کمیته‌ فوتسال است یا سرپرست آن، در این باره توضیح داد: ایشان رییس هستند و به اعتقاد من بحث ریاست و یا سرپرستی تفاوتی با یکدیگر ندارد. من از کفاشیان خواهش کردم که برای این که نظم و کار ما بر هم نریزد،  بیایند و مسئولیت را بر عهده بگیرند تا من هم دیگر دو شغله نباشم. من هم قول داده‌ام هر کاری که از دستم بر آید برای تیم فوتسال انجام دهم.

وی درباره این که چقدر پاداش به بازیکنان فوتسال پرداخت کرده است، هم عنوان کرد: من به هر بازیکن ۱۴۰۰ دلار  پاداش دادم. قبل از دیدار با تیم‌ ‌ملی فوتسال روسیه به هر بازیکن هزار دلار و در ادامه بازی‌ها هم ۴۰۰ دلار دیگر را نیز پرداخت کردم. در حال‌ حاضر پیگیر هستیم که از طریق وزارت ورزش و جوانان و همین طور دولت پاداش قابل توجهی در شان بازیکنان برای‌شان بگیریم.

افتخاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مصاحبه وزیر ورزش و جوانان علیه افشارزاده و بیانیه مدیرعامل سابق استقلال هم، گفت‌: این موضوع به چند ماه قبل باز می‌گردد. قبل از این که من از ایران بروم، در این باره بیانیه‌ای صادر کردم و نقطه نظراتم را گفتم. دیگر نمی‌خواهم درباره این مساله صحبتی کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره این که گفته می‌شود علیرضا منصوریان از تیم‌های انگلیسی پیشنهاد همکاری دارد هم، اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم که شایعه جدایی منصوریان درست باشد. اگر چنین مساله‌ای بود منصوریان حتما آن را با من در میان می گذاشت. حال باید این مساله را بررسی کنیم و بعدا درباره صحت و سقم آن صحبت کنیم. این که گفته می‌شود بر اساس یک ایمیل پیشنهاد داده‌اند رسمی نیست. این ایمیل باید رسما به باشگاه هم زده شود. من بعید می دانم که این موضوع درست باشد. منصوریان آنقدر در استقلال هوادار دارد که هوادارانش به او اجازه نمی‌دهند که تیمش را تغییر دهد. به اعتقاد من شاید این مساله به نوعی تبلیغاتی و برای روحیه دادن به بازیکنان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha