به گزارش سرویس بازار ایسنا، مراسم آغاز به کار فعالیت این شرکت هندی در ایران پس از برجام با حضور مدیران شرکت ایرانسل که بیش از هشت سال است برای ارایه خدمات خود با آن همکاری میکنند و مقامات اقتصادی سفارت هند برگزار شد.
این شرکت هندی فعالیتهای خود را بر تقویت و توسعه فعالیتهای مبتنی بر دیجیتال در منطقه خاورمیانه متمرکز کرده تا به اهداف فاز بعدی رشد دیجیتال دست یابد و برآورد کرده در این مقطع زمانی ارزش بازار ایران در حوزه راهکارهای موبایلی نیم میلیارد دلار است و سهم ۱۰ تا ۱۵ درصدی را در بازار ایران هدفگذاری کرده است.
Comviva در بیش از ۹۰ کشور دنیا مشتری دارد و با ۱۳۰ اپراتور همکاری میکند و در منطقه خاورمیانه نیز با بیش از ۲۰ اپراتور مخابراتی در بیش از ۱۵ کشور سابقه همکاری دارد. هدف این شرکت برای سه سال آینده رشد ۲۵۰ درصدی درآمدهایش در منطقه خاورمیانه است و برای دستیابی به این هدف، تمرکز خود را بر تحقیق، توسعه و بکارگیری فناوریهای نسل آینده در بخشهای تحلیل دیتا، سرویسهای دیجیتال و راهکارهای پرداخت از طریق تلفنهمراه قرار داده است.
Comviva یکی از بزرگترین شرکتهای ارایهدهنده راهکارهای موبایل در دنیا است و در زیرمجموعه گروه Mahindra با میزان فروش بالغ بر ۱۷.۸ میلیارد دلار قرار دارد.
این شرکت هندی سه محور اصلی فعالیت خود در ایران را راهکارهای پرداخت از طریق تلفنهمراه، مدیریت ارزشمندی مشتریان و توسعه نرمافزارها و راهکارهای کاربردی تلفن همراه تعریف کرده و علاوه بر ایرانسل که طی چند سال گذشته به واسطه MTN با آن فعالیت داشته است، در کشورهای منطقه همچون عمان، عراق، امارات متحده عربی و کویت نیز خدمات مختلف خود را ارایه داده است.
"کاستوب کاشیاپ" مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای Mahindra Comviva در مراسم آغاز به کار این مرکز در ایران گفت: مرکز نوآوری و خلاقیت این شرکت با همکاری ایرانسل برای توسعه بازار دیجیتال در تهران آغاز به کار کرده است و مدیران ارشد هر دو سازمان تصمیم گرفتند برای ارتقای سطوح همکاری خود، مرکز نوآوری و خلاقیت را در ایران افتتاح کنند.
به گفته مدیر خاورمیانه این شرکت، بازار ارتباطات مخابرات به سرعت در حال توسعه است و لازم است تا با چابکی و سرعت بالا این مرکز به عنوان نقطه مشترکی روی ارایه راهکارهای دیجیتال موبایل، فعالیت خود را آغاز کند.
وی گفت: اپراتورهای تلفنهمراه روی درآمد بیشتر متمرکز هستند و ما در صدد هستیم تا با ارایه راهکارهای مختلف، آنها درآمد بیشتری را روی مکالمه، دیتا و پیام کوتاه کسب کنند.
" ما ئو موهاپاترا" مدیرعامل کامویوا گفت: ارایه کیفپول الکترونیکی، دستگاههای POS و تکنولوژیهای مبتنی بر پرداخت موبایل را یکی از نقاط قوت فعالیت این شرکت عنوان کرد و افزود: با حذف تحریمها علیه ایران امیدواریم بازار ایران به شدت رشد کند و با همکاری ایرانسل به دنبال ارتقای روند رشد این بازار هستیم و قصد داریم راهکارهای بانکی را به سایر شرکتها در ایران ارایه دهیم.
وی اظهارداشت: با توجه به وسعت بازار ایران و نیازمندیهای خاص این بازار و روند رشد سریع آن، با ایرانسل تصمیم گرفتیم یک مرکز در ایران با تیم ایرانی تاسیس کنیم تا بتوانیم سریعتر به نیازها پاسخ داده و راهکارهای مورد نیاز بازار را ارایه کنیم.
"سیرینیواس رائو" معاون فناوری ایرانسل نیز دراین مراسم با بیان اینکه همکاری با این شرکت از این پس در سطح بالاتری ادامه دارد، گفت: ما در هشت سال گذشته رابطه ارزشمند و برد- بردی روی راهحلها، نرمافزارها و راهکارهای موبایل با این شرکت داشتهایم و امیدواریم با افتتاح دفتر آن در ایران، ارزش و سطح همکاریهای طرفین ارتقا یابد و سهم بزرگتری را در انتقال عصر سنتی به دیجیتال در بازار ایران ایفا کنیم.
“کاظیم آیینده” مدیر تدارکات ایرانسل نیز در این باره گفت: آغاز به کار رسمی این شرکت در ایران برای ایرانسل و کل بازار ایران گام مثبتی خواهد بود و چنین اقدامی از سوی یک شرکت بینالمللی یعنی اینکه به بازار ایران اعتماد کامل دارد.
به گفته وی، ورود شرکتهای تراز اول دنیا به ایران در حوزه تلهکام درخواست همیشگی ایرانسل بوده تا تغییرات بزرگی را برای بازار ایران رقم بزند و از سوی دیگر این مساله موجب انتقال تکنولوژی به داخل ایران میشود که برای تیم مدیران ایرانسل بسیار حایز اهمیت است.
انتهای پیام
نظرات