به گزارش سرویس بازار، با تحقیقات و بررسیهای انجام شده در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودروهای سواری در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۴، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکتهای عرضهکننده خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاورهای و تحقیقاتی جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژهها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقای کیفیت در دوره های مشخصی انجام میدهد.
پیش از این ایرتویا در دورههای متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده و این شرکت در نظر دارد با پیگیری های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدماترسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضهکنندگان حفظ کند.
انتهای پیام
نظرات