• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95040107079
  • خبرنگار : 71234

در پاسخ به اخطار قاضی‌پور:

لاریجانی: پیگیر موضوع دریافت حقوق‌های نجومی خواهیم شد

لاریجانی: پیگیر موضوع دریافت حقوق‌های نجومی خواهیم شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نادر قاضی‌پور در مورد لزوم رسیدگی به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی و ارائه لایحه سه فوریتی از سوی دولت، گفت: حتماً پیگیر موضوع پرداخت حقوق‌های نجومی خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با استناد به اصل سوم قانون اساسی در اخطاری، ادعا کرد: امروز دولت باید لایحه سه فوریتی برای حقوق‌های نجومی ارائه می‌کرد چون اصل قضیه این است که کانون‌های دریافت حقوق‌های نجومی در وزارت اقتصاد، بیمه‌ها و بانک‌ها به خصوص بانک‌های خصوصی است.

وی همچنین مدعی شد که یکی از اعضای هیأت مدیره بانک خصوصی 900 میلیارد پول گرفته که دولت باید کلاً با ارائه لایحه سه‌فوریتی به مجلس جلوی این قضایا را بگیرد.

نماینده ارومیه در پایان گفت که دولت باید این لایحه را ارائه بدهد تا ملت بداند مجلس و دولت در خدمت نظام هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۷

پیگیری فیشهای حقوقی نجومی باید منحصر به فقط دولت نباشد باید تمام دستگاهایی که از بوجه بیت المال استفاده می کنند در بر بگیرد. به هر حال هر دستگاهی که با این بیت المال خوری ها بر خورد کند خود را پاک کرده و در واقع خود را قبل از مرگ درمان کرده است. به هر حال 100درصد برعکس خیلی از افراد که فکر می کنند این امر به ضرر دولت شد. بلکه دولت اقای دکتر روحانی در جامعه محبوب تر کرد و بطور یقین به ضرر دستگاها و دولتهای قبل شد که این موارد را از مردم مخفی می کردند و می کنند.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۰

آقای لاریجانی زیادزحمت نکشید وقت زیاد است بعدا پیگیر خواهیدشد بنده خدا اگرتا حالا پیگیر شده بودید این اتفاقات بوجود نمی آمد طرف چندین سال باراش رابسته می خواهدبرود شما حالا بیدار شده اید"آب رفته به جوی بر نمیگردد"

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۵

فیش های حقوقی غیر متعارف را که نباید فقط به کارکنان دولت محدود کرد. فوتبالیستهایی هستند که قرار دادهای میلیاردی می بندند چرا کسی به انها کار ندارد؟ این فوتبالیستها اکثراشان دست راست و چپ خودشان را هم نمی شناختند... الان شدند میلیاردی.... لطفا قانون در مورد این افراد نیز تصمیم بگیرد..

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۱

باید قانون مدیریت خدمات کشوری کاملا اصلاح شود ووضعیت بازنشسته های جدید و قدیم وبسیاری از تبعیض ها ی ناروا مشخص واصلاح شود