• یکشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95012913204
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

سند افتخار نیروهای مسلح ما رشادت، ایثار و فداکاری آنان است

سند افتخار نیروهای مسلح ما رشادت، ایثار و فداکاری آنان است

ایسنا/لرستان ‌نماینده ولی‏‌فقیه در لرستان ‌با بیان اینکه امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی در کشورهای منطقه و قلب اروپا عملیات‌های تروریستی انجام می‎دهند، گفت: امنیت پایدار کشور ایران اسلامی امروز در تمام دنیا زبانزد است، کمااینکه سند افتخار نیروهای مسلح ما رشادت، ایثار و فداکاری آنان است.

‌نماینده ولی‏‌فقیه در لرستان ‌با بیان اینکه امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی در کشورهای منطقه و قلب اروپا عملیات‌های تروریستی انجام می‎دهند، گفت: امنیت پایدار کشور ایران اسلامی امروز در تمام دنیا زبانزد است، کمااینکه سند افتخار نیروهای مسلح ما رشادت، ایثار و فداکاری آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی در مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ارتش که در بلوار بهارستان خرم‌آباد برگزار شد، افزود: ارتش از اول جنگ تحمیلی تا آخر آن از خود شجاعت و رشادت نشان داد کمااینکه در ۲۱بهمن ۱۳۵۷نیز هویت انقلابی ارتش با بیعت با امام راحل مشخص شد.

وی به نقش ارتش در مقابله با گروه‌های ضد انقلابی اشاره و اظهار کرد: افتخارات ارتش در مبارزه با عناصر سازمان یافته ضد انقلابی در کردستان و آذربایجان بر کسی پوشیده نیست، این در حالی‌است که آمادگی دفاعی و روحیه انقلابی ارتش سبب شده است که ارتش در تمام صحنه‌های انقلاب، سربلند باشد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز حرکت و قدرت دفاعی ایران دشمن را به وحشت انداخته است، خاطر‌نشان کرد: از همین رژه نیروهای مسلح ما گرفته تا رزمایش‌های هوایی، دریایی و زمینی و سلاح‌های نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ما خواب راحت را از دشمنان گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما با آمادگی و داشتن بصیرت و روحیه انقلابی و جهادی جلوی هرگونه تهدید و توطئه‌های دشمنان را می‌گیرند، عنوان کرد: امروز ملت ایران با داشتن تجربه هشت سال دفاع مقدس، نیروهای مسلح انقلابی و ارزشی و داشتن رهبری آگاه و با بصیرت و دشمن‌شناس الگوی کشورهای اسلامی در جهان شده است.

وی اضافه کرد: آنچه موجب بیداری اسلامی در جهان شده و آنچه موجب شد تا ابرقدرت‌ها سر میز مذاکره با ایران بیایند، همبستگی و بصیرت ملت ایران بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه افزایش توان دفاعی نیروهای مسلح ضامن امنیت و آرامش ملت ایران است، افزود: امروز وظیفه ما این است که با حفظ و تقویت ایمان، بصیرت و روحیه انقلابی باعث استمرار و پیشرفت روزافزون کشور شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha