• شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 95012107347
  • خبرنگار : 30057

بازنگری برنامه راهبردی پژوهشگاه نفت بر اساس برنامه ششم توسعه

بازنگری برنامه راهبردی پژوهشگاه نفت بر اساس برنامه ششم توسعه

معاون برنامه ریزی پژوهشگاه صنعت نفت از بازنگری برنامه راهبردی این پژوهشگاه در سال جاری خبر داد.

معاون برنامه ریزی پژوهشگاه صنعت نفت از بازنگری برنامه راهبردی این پژوهشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، محمد حمید ایجازی، آغاز اجرای برنامه‌های راهبردی پژوهشگاه صنعت نفت را از سال 92 دانست و افزود: این برنامه در سال 93 تکمیل شده و در سال جاری نیز بر اساس برنامه پنج ساله ششم مورد بازنگری قرار گرفت.

وی با اشاره به فناوری‌های کسب شده در این پژوهشگاه در زمان تحریم، خاطرنشان کرد: در سالی که هستیم، رویداد مهم برجام رخ داده است و ما دوران پسا تحریم را در پیش رو داریم که لازم است در این مقطع زمانی به موضوع قابلیت رقابتی توجه داشته باشیم.

ایجازی به آیین‌نامه‌های موجود در پژوهشگاه اشاره کرد و ادامه داد: آیین نامه‌های اداری- استخدامی و آیین نامه‌های چهارگانه‌ای که از وزارت علوم ابلاغ شده، از چالش‌های موجود است و امیدواریم با پیگیری مدیران پژوهشگاه و همچنین کمیسیون دائم و هیات امنا در سال 95 بتوانیم سؤالات مطرح شده از طرف حوزه‌های نظارتی را پاسخ دهیم و مسیر هموارتری پیش رو داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی پژوهشگاه صنعت نفت، تدوین برنامه پنج ساله در حوزه برنامه ریزی را از اقدامات این پژوهشگاه در سال جاری ذکر و تصریح کرد: ارتقای سطح توانمندی همکاران در حوزه معاونت برنامه‌ریزی، ایجاد مرکز آموزشی تخصصی برای کارکنان پژوهشگاه و افراد خارج از سازمان با کمک معاونت فناوری و تدوین ساختار سازمانی از مهمترین برنامه‌های این پژوهشگاه در سال جاری است.

ایجازی با بیان این که 71 درصد نیروی انسانی این پژوهشگاه را پژوهشگران تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: تجربه تحقیقاتی این مجموعه بالغ بر 56 سال است، از این رو استخراج این دانش و ثبت و نگهداری آن از مهمترین مسائل پیش روی ما است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha