آژانس هواپیمایی الیگشت موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان شد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، آژانس هواپیمایی الیگشت در پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد.
الیگشت از سال 79 فعالیت خودر ا آغاز کرده و گواهینامههای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2008، سیستم مدیریت شکایت مشتریان ISO10002-2004، سیستم مدیریت رضایت مشتریان ISO10004 The International Air Transport Association،Pacific Asia Travel Association و انجمن آژانسهای مسافرتی آمریکا و ژاپن را دارد.
الیگشت با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی با کیفیت و با ارائه سرویسهای آنلاین منحصر به فرد به آژانسهای مسافرتی به سرعت توانسته با تحت پوشش قرار دادن اکثر آژانسهای مسافرتی و جهانگردی، به عنوان بزرگترین مجموعه در این صنعت معرفی شود
در حال حاضر بیش از 600 آژانس در تهران و هزار آژانس در شهرستانها از اعضای فعال این مجموعه بوده و به صورت آنلاین از خدمات گسترده آن استفاده می کنند.
انتهای پیام
نظرات