• شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94120805272
  • منبع : نمایندگی سمنان

توصیه استاندار سمنان به نامزد‌های انتخابات:

به رأی مردم تمکین کنید/ رقابت تمام و رفاقت آغاز شد

به رأی مردم تمکین کنید/ رقابت تمام و رفاقت آغاز شد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: از مردم شریف و متدین و اخلاق‌مدار استان سمنان به پاس خلق حماسه 7 اسفند94 صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار سمنان گفت: از مردم شریف و متدین و اخلاق‌مدار استان سمنان به پاس خلق حماسه 7 اسفند94 صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «محمدرضا خباز» در نشست با خبرنگاران در ستاد انتخابات استان سمنان افزود: مردم استان سمنان حماسه‌ای تاریخی و دشمن‌شکن در روز 7 اسفند خلق کردند و دشمنان ایران اسلامی را ناامید کردند.

وی افزود: انتخابات در استان سمنان در سلامت کامل و امنیت کامل برگزار شد و خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت و هیچ گونه تخلفی نیز ثبت و گزارش نشده است.

استاندار سمنان میزان مشارکت مردم استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را بیش از 66 درصد دانست و گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، بیش از 56 درصد، دامغان، 75 درصد، گرمسار و آرادان 74 درصد و شاهرود و میامی بیش از 69 درصد بوده است.

خباز با بیان این‌که امروز مردم استان سمنان پیروز این انتخابات هستند، گفت: مردم استان منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی شناختند.

وی به نامزد‌های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز توصیه کرد: نامزدها به رأی مردم تمکین کنند، دوران رقابت به پایان رسیده و رفاقت‌ها از امروز آغاز شود، نامزدهایی که نتوانستند رأی اکثریت را کسب کنند با دسته گل و شیرینی به استقبال منتخب مردم بروند به آن‌ها تبریک بگویند، این چند خصوصیت دارد، یکی این‌که میزان توسعه‌یافتگی فرد را نشان می‌دهد و این‌که نشان می‌دهند ما مأمور به وظیفه هستیم و به رأی مردم تمکین می‌کنیم.

استاندار سمنان یادآور شد: نامزد‌هایی که در دوران تبلیغات وعده و وعید دادند و قول‌هایی به مردم دادند، امروز برنامه‌های خود را در اختیار منتخب مردم قرار دهند و موجبات توسعه شهر و منطقه و استان خود را فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha