• پنجشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94120603935
  • منبع : نمایندگی سمنان

آمادگی راه‌آهن شمال‌شرق برای جابجایی روزانه 50 هزار مسافر در تعطیلات پایان سال

آمادگی راه‌آهن شمال‌شرق برای جابجایی روزانه 50 هزار مسافر در تعطیلات پایان سال

ایسنا/سمنان مدیرکل راه‌آهن شمالشرق (۱) از تردد نزدیک به 95 رام قطار مسافری طی ایام نوروز95 در خطوط ریلی این ناحیه خبر داد و گفت: این تعداد قطار روزانه 50 هزار مسافر را جابجا خواهند کرد.

مدیرکل راه‌آهن شمالشرق (۱) از تردد نزدیک به 95 رام قطار مسافری طی ایام نوروز95 در خطوط ریلی این ناحیه خبر داد و گفت: این تعداد قطار روزانه 50 هزار مسافر را جابجا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حمید درباغ عنبران در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش چشمگیر ترددها در تعطیلات پایان سال، اظهار کرد: راه آهن شمالشرق در این بازه زمانی پرتلاش تر از همیشه کار حمل بار و کالا را به سرانجام خواهد رساند.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در ایام نوروز به‌طور متوسط در هر روز 2000 نفر از طریق قطار وارد یکی از شهرستان‌های استان سمنان شود.

وی از خدمات‌دهی بیش از یک‌هزار و 500 نفر در بخش خدمات ریلی خبر داد و تصریح کرد: برآورد می‌شود که در این ایام 46 هزار و 500 نفر از خطوط ریلی این اداره کل برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با احتساب این ارقام، نسبت به نوروز سال قبل 5 درصد افزایش مسافرت ریلی را شاهد خواهیم بود، یادآور شد: و این مهم درحالی است که همزمان کار حمل بار نیز تعطیل نشده و بارگیری کالا از مبادی مختلف در مجموعه اداره کل راه‌آهن شمالشرق انجام خواهد شد.

درباغ عنبران افزود: کار آماده‌سازی بستر مناسب برای تردد این حجم از قطارها و پیش‌بینی ملزومات آن با اعزام کمیسیون‌های ویژه فنی و اداری مالی در نیمه اول اسفند ماه اغاز شده است و طبق سنوات گذشته آماده‌ایم تا در ایام پیک سفرهای نوروزی یعنی از ۲۵ اسفند ماه 94 تا 16 فروردین سال 95 با حضور ۹۵ درصدی پرسنل، خدمت‌رسانی مطلوبی به هموطنان و زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)ارائه دهیم.

مدیر‌کل راه‌آهن شمالشرق (۱) اضافه کرد: راه‌آهن شمالشرق (۱) بعد از استان هرمزگان طولانی‌ترین خطوط ریلی کشور را با وسعت۵۴۱ کیلومتر در اختیار دارد. ضمن اینکه یک‌هزار و ۸۲ کیلومتر خطوط ریلی بصورت دو خطه در حوزه استحفاظی این اداره کل واقع شده است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha