• سه‌شنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 94120402985
  • منبع : نمایندگی همدان

با حضور استاندار؛

کتاب «کرسی‎های مادستان در بهارستان» در همدان رونمایی شد

ایسنا/همدان ظهر امروز کتاب «کرسی‎های مادستان در بهارستان» تألیف محمد سهرابی که به معرفی و بررسی دوره‎های مجلس و نمایندگان استان همدان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پراخته است با حضور استاندار همدان و معاونان او، رونمایی شد.

ظهر امروز کتاب «کرسی‎های مادستان در بهارستان» تألیف محمد سهرابی که به معرفی و بررسی دوره‎های مجلس و نمایندگان استان همدان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پراخته است با حضور استاندار همدان و معاونان او، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، استاندار همدان در این آئین با اشاره به این‌که کتاب کرسی‌های مادستان در بهارستان کار ارزشمندی است و در کشور بی‎مانند است، اظهار کرد: تألیف این کتاب نشانگر توجه به استان همدان و پیشینه آن است، به طوری که فکری که به دنبال آن این کتاب تألیف شده، قابل تحسین و ارزشمند است، چرا که مؤلف کتاب به دنبال معرفی استان همدان بوده است.

محمدناصر نیک‌بخت افزود: کتاب کرسی‎های مادستان در بهارستان در جمع و مراسمی معرفی و رونمایی شود، چرا که در استان همدان ژن همه افراد ژن تاریخ و شعر و ادبیات است و این مهم موجب خرسندی است.

وی با اشاره به نزدیک بودن به روز برگزاری انتخابات گفت: توجه دنیا به برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران است که مردم استان همدان همچون دیگر مناسبت‌ها حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت.

نیک‌بخت افزود: یکی از راه‌های بیان نظر صندوق رأی و انتخابات است و با برگزاری انتخابات نشان داده می‌شود که اراده و نظر مردم چیست که ایجاد بستر و زمینه مناسب برای بیان آزادنه نظر و رأی مردم از وظایف دولت است.

وی با اشاره به این‌که انتخابات محل بروز سلایق و انتخاب مردم است و باید شرایط یکسانی برای مردم آماده کنیم تا انتخاب کنند، خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: مردم با مشارکت حداکثری انتخاب مناسبی را داشته باشند.

استاندار همدان با بیان این‌که باید از دلسردی و دل‌نگرانی مردم پرهیز شود البته رسانه‎ها در حضور حداکثری مردم نقش خوبی داشته و در این باره تاکنون تلاش کرده‎اند، ادامه داد: از دل حضور گسترده مردم هر کسی از صندوق بیرون بیاید برای ما فرقی ندارد.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه همه تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات در شرایط امن و در سلامت صورت گرفته و می‌گیرد، تصریح کرد: اجرای انتخابات با دولت و وزارت کشور است و نظارت هم بر عهده شورای نگهبان و هیئت نظارت استان‎هاست، به غیر از این دو دستگاه، دستگاه دیگری حق دخالت ندارد.

وی با بیان این‌که هماهنگی و همکاری خوبی بین مجریان و ناظران انتخابات وجود دارد و از دل حماسه‎ها همیشه نتیجه خوبی بیرون می‌آید، اظهار کرد: ستاد انتخابات همدان ستادی فعال، پرکار، بی‎طرف و امانتدار است.

گفتنی است؛ در کتاب «کرسی‎های مادستان در بهارستان»، مجموعه نمایندگان استان همدان در مجلس شورای ملی و مجلس سنا و مجلس شورای اسلامی معرفی و دوره‎های مختلف مجلس قبل و بعد از انقلاب بررسی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha