• دوشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94120302018
  • خبرنگار : 71489

با حضور تعدادی از نامزدهای انتخاباتی اصولگرا

همایش ملی انتخابات برگزار شد

همایش ملی انتخابات با حضور تعدادی از کاندیداهای اصولگرای مجلس دهم برگزار شد.

همایش ملی انتخابات با حضور تعدادی از کاندیداهای اصولگرای مجلس دهم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز در مراسمی که با عنوان نخستین همایش ملی انتخابات- اختتامیه اولین جشنواره ملی همپا در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم فعالیت اخلاق در جامعه، اظهار کرد: یکی از نیازهای امروز و فردای ما نهادینه کردن تفکری است که می‌گوید هر حرکتی باید با اخلاق دینی همراه باشد تا ثمربخش شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: عنوانی که ایشان برای امسال انتخاب کرده‌اند می‌تواند همانند نام‌های سال‌های دیگر دائمی و همیشگی باشد.

این کاندیدای اصولگرای مجس دهم چنانچه با دقت به این شعار نگاه کنیم می‌بینیم که همدلی و همراهی هدفی همیشگی و دائمی است که از ابتدای انقلاب اسلامی نیز یکی از اهداف انقلاب ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بوده است.

ابوترابی فرد تأکید کرد: به هر میزان که این همدلی و همزبانی شکل بگیرد و مستحکم‌تر شود ما به آرمان‌های انقلاب بیشتر نزدیک شده‌ایم.

وی همچنین بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید و اظهار کرد: همه زیبایی‌ها در معروف و همه زشتی‌ها در منکر قرار دارد و افرادی که با یکدیگر همدل و همزبان می‌شوند قطعاً به سوی معروف دعوت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در این همایش همچنین محمدحسین غفوری فرد، رئیس خانه احزاب طی سخنانی بر لزوم رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد و گفت: افرادی که برای انتخابات‌ها کاندیدا می‌شوند، باید ضمن پرهیز از تخریب رقبای خود، توانایی‌های خود را بیان کنند چرا که مردم انتظار دارند با توانایی‌های آنها آشنا شوند.

این کاندیدای انتخابات مجلس دهم با تأکید بر اینکه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون وظایف یک نماینده مجلس است، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده‌های بیجا برای اغفال مردم جلوگیری کنند. چرا که با اینگونه وعده‌ها و رأی حاصل از آنها رأی حلال نیست.

غفوری فرد همچنین با انتقاد از عملکرد برخی از نامزدهای انتخابات در ایام تبلیغات، اظهار کرد: تبلیغات وسیع برخی از کاندیداها به هیچ وجه با اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبری سازگار نیست و برخی به گونه‌ای هزینه می‌کنند که بسیاری از مردم را به شک می اندازد که این پول‌ها از کجا تأمین شده است.

وی ادامه داد مردم می‌توانند با توجه به موضوعاتی از این دست نامزدهای انتخاباتی خود را به خوبی بشناسند و تصمیم‌گیری کنند که به چه کسی رأی دهند.

در ادامه این نشست، محمدجواد عامری کاندیدای مجلس دهم با تأکید بر اینکه فردی که توان حل مشکلات مردم را ندارد نباید کاندیدا شود، گفت: نمایندگی یک تکلیف است و هر کسی که در این حوزه وارد می‌شود باید این توانایی را داشته باشد و هر کاری که انجام می‌دهد برای رضای خداوند باشد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی پیش روی کشور، خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید مشکلات و مسائل کشور را بشناسد و ملی فکر کند و برای رفع همه مشکلات مردم در کشور تلاش نماید.

این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر لزوم توجه به توان داخلی کشور، اظهار کرد: باید بدانیم که حتی چنانچه همه تحریم‌ها نیز رفع شود مطمئنا کسی که مشکلات ما را رفع می‌کند اروپا و آمریکا نیست.

عامری همچنین در صحبت‌های خود از سیاست‌های اتخاذ شده در وزارتخانه‌های علوم، صنعت و معدن انتقاد کرد.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha