• سه‌شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94102917590
  • منبع : نمایندگی البرز

مختاری‌فر: احدی خیلی زود از این دنیا رفت/ رضا پای رفاقت می‌ایستاد و خیانت نمی‌کرد

مختاری‌فر: احدی خیلی زود از این دنیا رفت/ رضا پای رفاقت می‌ایستاد و خیانت نمی‌کرد

جعفر مختاری‌فر در گذشت رضا احدی یکی از پیشکسوتان استقلال و تیم ملی را به خانواده ورزش ، فوتبال و باشگاه استقلال تسلیت گفت.

جعفر مختاری‌فر در گذشت رضا احدی یکی از پیشکسوتان استقلال و تیم ملی را به خانواده ورزش ، فوتبال و باشگاه استقلال تسلیت گفت.

جعفر مختاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: با رضا در تیم ملی و استقلال هم بازی بودم و واقعا از رفتنش متاسف شدم. یکی از بهترین استعدادهای فوتبال ایران جمع دوستانش را ترک کرد.

وی بیان کرد: یکی از خوب‌های فوتبال ایران که هم در زمینه فنی و هم در زمینه اخلاقی سرآمد بود را از دست دادیم و امیدوارم از این پس بیشتر قدر باقی مانده‌ها را بدانیم.

مختاری‌فر ادامه داد: احدی یکی از بی حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های ایران بود و وقتی موفق نشد در عرصه مربیگری جایگاهی پیدا کند مثل من ناخواسته خانه‌نشین شد.

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: رضا به لحاظ فنی زبانزد بود و به راحتی یکی، دو بازیکن را از پیش‌رو بر می‌داشت. در اخلاق هم یکی از بهترین‌ها بود و مشکلی با کسی نداشت. در روزگاری که رفاقت‌ها برای منفعت طلبی است رضا از جمله ورزشکارانی بود که پای رفاقت می‌ایستاد و خیانت نمی‌کرد.

مختاری فر یادآور شد: رضا به لحاظ تفکری نیز بسیار شفاف و مثبت اندیش بود و اگر بگوییم علاوه بر اخلاق در تفکر نیز لطیف بود، پر بیراه نگفته‌ایم.

کاپیتان سابق استقلال تهران تاکید کرد: من بعد از فوتبال با احدی در ارتباط بودم و بارها در مغازه لباس فروشی‌اش او را می‌دیدم و با هم درباره فوتبال صحبت می‌کردیم.

وی با تسلیت مجدد به خانواده احدی و فوتبال ایران، گفت: رضا خیلی زود و البته مظلومانه از بین ما رفت. به خانواده احدی، استقلال و فوتبال ایران این ضایعه بزرگ را تسلیت می‌گویم.

مختاری‌فر یادآور شد: باید بیش از این‌ها مراقب احدی و امثال او می‌بودیم. اگر به رضا تیمی می‌دادیم آیا راه دوری می‌رفت؟ باید امثال احدی مربی می‌شدند نه افرادی که پا به توپ نزده‌اند و الان در فوتبال این مملکت هم مربیگری می‌کنند و هم جایگاه دارند.

وی افزود: رضا عاشق فوتبال و مربیگری بود اما به خواسته‌اش نرسید و ناکام از این دنیا رفت.

مختاری‌فر با انتقاد از مدیران فوتبال گفت: واقعا نمی‌دانم چرا پیشکسوتان فوتبال ما به این راحتی و در تنهایی رختشان را برای آن دنیا می‌بندند و عین خیالمان هم نیست. امروز احدی رفت و فردا نیز نوبت من خواهد بود.

وی افزود: هیچ توجهی به پیشکسوتان نمی‌شود و معلوم نیست چه سیستم و تفکری پشت این موضوع وجود دارد.

رضا احدی از سال‌های 1359 تا 1365 در جمع استقلالی‌ها حاضر بود، سپس به مدت دو سال در آلمان و در باشگاه روت وایس هسن این کشور توپ زد، وی سپس به جمع آبی‌پوشان بازگشت و تا سال 1370 در این تیم حضور داشت. وی پس از آن چند سال نیز در جمع پرسپولیسی‌ها و سپس ذوب آهن بازی کرد.

رضا احدی صبح امروز دوشنبه به دلیل بیماری در سن 53 سالگی درگذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha