• چهارشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94102313313
  • منبع : نمایندگی قم

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، پاسخی دندان شکن به دشمن است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، پاسخی دندان شکن به دشمن است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش شود؛ چرا که این حضور حداکثری پاسخی دندان شکن به دشمن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش شود؛ چرا که این حضور حداکثری پاسخی دندان شکن به دشمن است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، با اشاره به برگزاری انتخابات در 7 اسفند ماه سال جاری گفت: انتخابات به معنای گزینش افراد اصلح است و در این باره باید با آگاهی اقدام کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، آثار و برکات زیادی دارد و موجب تقویت انقلاب اسلامی و سرشکستگی دشمنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش شود؛ چراکه این حضور حداکثری پاسخی دندان شکن به دشمن است.

رجبی اظهار کرد: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن از حضور پر شور مردم در انتخابات در هراس است؛ چرا که منافع خود را در خطر می‌بیند و در می یابد که تمامی توطئه‎ها و نقشه‎هایی که در جهت ایجاد فاصله میان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی کشیده بود نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد:علاوه بر این حضور در انتخابات از حقوق اصلی مردم در انتخاب سرنوشت خودشان است و نشان از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری گفت: انتخابات در واقع تجلی ولایت مداری و پایبندی به ارزش‌های انقلابی و دینی است و ولایت مداری خود مانع از ایجاد تفرقه و اختلاف خواهد شد و در نهایت زمینه ساز اعتلا و پیشرفت نظام می گردد.

وی افزود: دشمنان همواره از تفرقه و جدایی میان ملت‌ها توانسته‌اند به اهداف شوم برسند در این باره اگر با تکیه بر ولایت مداری و آرمان‎های رهبری در صحنه حضور یابیم دیگر کاری از دشمن ساخته نیست.

رجبی عنوان کرد: یکی از نیازهای مهم امروز، تبعیت از رهبری است و می‎توان بصیرت کافی را در شناخت دشمن به دست آورد و مانع از نفوذ ذشمنان و مستکبران می‎شود.

وی اضافه کرد: یکی از فتنه‎های مهم دشمن، سلب اختیار از ملت‎ها در نتخاب سرنوشت خودشان است در این باره حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات، نوید بخش شکست سخت استکبار جهانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha