• جمعه / ۱۱ دی ۱۳۹۴ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94101105801
  • خبرنگار : 90136

اصفهان میزبان کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری

اصفهان میزبان کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری، با اشاره به ثبت این کنفرانس در تقویم رسمی سازمان جهانی گردشگری، گفت: برند و برندسازی حلقه مفقوده توسعه تجارت و گردشگری در ایران است.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری، با اشاره به ثبت این کنفرانس در تقویم رسمی سازمان جهانی گردشگری، گفت: برند و برندسازی حلقه مفقوده توسعه تجارت و گردشگری در ایران است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مهندس علیرضا نجفی افزود: تبیین شاخص‌ها و راهکارهای طراحی نماد و مبانی نظری برند ملی گردشگری، شاخص‌های ارزیابی و انتخاب برندهای مطرح فعال در حوزه گردشگری کشور، اصول و استانداردهای برند گردشگری و ارائه تجربیات موفق بین‌المللی در زمینه برندسازی حوزه گردشگری از اهداف اصلی این کنفرانس به شمار می‌آید.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری بیان کرد: این رویداد شامل هفت محور می‌شود که برخی از آنها عبارتند از: بایدها و نبایدها، شاخص‌ها و راهکارهای برند ملی گردشگری ایران، نقش برندسازی در حوزه گردشگری در حمایت از اقتصاد و فرهنگ ملی و اسلامی کشور و راهکارهای خلق، بازاریابی، ارتقا و پایدارسازی برند گردشگری ایران.

نجفی افزود: هویت‌سازی برند گردشگری و نقش آن در توسعه و ارتقای جایگاه گردشگری، تعیین شاخص‌های سنجش مادی و معنوی برند در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، تعیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بررسی علمی و نیازسنجی زیر ساخت‌های گردشگری ایران و آینده‌پژوهی برند گردشگری در ایران دیگر محورهای کنفرانس است.

وی تاکید کرد: قرار نیست در این کنفرانس برند ملی گردشگری ایران طراحی شود، بلکه مباحث اصلی پیش‌نیاز این امر بررسی و ارائه می‌شوند.

به گفته نجفی برگزاری پنج کارگاه بین‎المللی عملی، چهار پانل تخصصی بین‌المللی، حداقل شش ارائه حضوری مقاله و سخنرانی کارشناسان داخلی و خارجی از 12 کشور دنیا از بخش‌های مختلف این رویداد است.

نقش موثر بخش خصوصی

همچنین دبیر شورایعالی مدیران بخش خصوصی کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری از انجام همه اقدامات مربوط به این کنفرانس از سوی بخش خصوصی خبر داد .

سعید بابایی افزود: مشارکت فعالانه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران در این رویداد به عنوان پارلمان بخش خصوصی در شرایط کنونی اقتصادی قابل ذکر و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری در مقطع زمانی بسیار عالی بعد از پذیرفته شدن برجام و در ژانویه 2016 و با حضور سخنرانان خارجی و نماینگان آژانسهای زیر مجموعه سازمان ملل برگزار می‌شود، فرصت و تریبون بسیار خوبی برای اثبات جایگاه و حقانیت ایران است.

این فعال حوزه گردشگری بیان کرد: ما معتقدیم درآمد گردشگری اگر برای آن به درستی برنا‌مه‌ریزی، بازاریابی و برندسازی شود می‌تواند درآمدی بسیار بیشتر از شرکت‌ها نفتی کشور داشته باشد.

بابایی گفت: متاسفانه تعداد زیادی از فعالان بخش خصوصی بنا به دلایلی مشارکت فعال در عرصه برند ندارند که این امر باعث می‌شود فرصت‌ها را در شرایطی که حضور برندهای قدرتمند دنیا قریب‌الوقوع است از دست می‌دهند.

کنفرانس بین‌المللی برند گردشگری، ۱۳ و ۱۴ دی ماه به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت بین‌المللی رهیافت، در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha