• چهارشنبه / ۲ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 94100201090
  • منبع : نمایندگی خوزستان

قائم مقام شرکت حفاری به سازندگان داخلی تاکید کرد:

لزوم توجه به دانش‌محوری و ارتقای کیفیت تجهیزات نفتی

لزوم توجه به دانش‌محوری و ارتقای کیفیت تجهیزات نفتی

ایسنا/خوزستان قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: تولیدکنندگان و سازندگان قطعات و تجهیزات نفتی در داخل کشور باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و به بحث‌های دانش محوری توجه کنند.

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: تولیدکنندگان و سازندگان قطعات و تجهیزات نفتی در داخل کشور باید کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند و به بحث‌های دانش محوری توجه کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمدرضا تاکایدی در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات نفت که امروز، یکم دی‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: تزریق سالانه 80 میلیارد تومان بودجه به بازار تولیدکنندگان نشان از حمایت این شرکت از سازندگان و تولیدکنندگان قطعات داخلی دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان نیازمند ارتقای کیفیت قطعات و تجهیزات تولیدشده از سوی آن‌ها است، افزود: شرکت ملی حفاری ایران هیچ علاقه‌ای به واردات کالا ندارد و از هر کالایی که توان ساخت آن در درون کشور وجود داشته باشد، حمایت می‌کند.

تاکایدی در خصوص فضای نمایشگاه صنعت نفت عنوان کرد: این نمایشگاه در سال‌های آینده پاسخگوی نیازها نخواهد بود و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد محل بهتری برای برگزاری این نمایشگاه باشیم.

وی عنوان کرد: افزایش 40 درصدی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جای امیدواری است و باعث رشد و شکوفایی صنعت نفت و حفاری کشور می‌شود و افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان حضور یافته نیز در این نمایشگاه نشان‌دهنده توجه سازندگان به بحث دانش‌محوری است.

همچنین در ادامه این مراسم رحیم جلیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان عنوان کرد: آشنایی با فناوری‌های روز دنیا، تعامل میان شرکت‌کنندگان و زمینه‌سازی برای عقد قراردادهای نفتی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات نفت بوده است.

وی افزود: افزایش 40 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه و حضور 300 واحد از 10 استان بیانگر کیفیت مطلوب برگزاری این نمایشگاه است.

جلیلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مدیران استان در فضای 60 هکتاری تعیین شده، نمایشگاه جدیدی را احداث کنیم که با استانداردهای نمایشگاه‌های بین المللی مطابقت داشته باشد.

وی گفت: تعیین تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه سال آینده یکی از مسائلی است که باید سریعتر در جهت هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاه، نسبت به آن تصمیم گیری شود تا برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان دچار مشکل نشوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سومین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان 28 آذرماه با حضور 300 شرکت و سازنده داخلی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پژوهشی و دانش‌بنیان سراسر کشور که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و حفاری فعالیت می‌کنند، آغاز به کار کرد و امروز، یکم دی ماه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha