معاون فناوری اطلاعات قوه قضاییه از مشاورههای حقوقی و قضایی روزانه ۳ هزار شهروند با سامانههای ۱۲۹ و ۰۹۶۹۹ قوه قضاییه خبر داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجتالاسلام حمید شهریاری گفت: روزانه ۳ هزار تماس تلفنی به منظور حل مشکلات قضایی و ارائه مشاوره در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه انجام میشود که در کنار این مشاورهها، شهروندان انتقادات و پیشنهادات خود را به دستگاه قضایی ارائه میکنند.
وی افزود: با اضافه شدن خطوط E۱، یکپارچه سازی مراکز تماس پاسخگویی سراسر کشور و انتقال تماسها به این مرکز و افزایش تعداد مشاوره دهندگان و ایجاد گزارشهای متنوع تر و نگهداری و بهروز رسانی سرویسهای موجود از برنامههای آینده این معاونت است.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر ایجاد یک منو جهت محاسبه مهریه از طریق تلفن و انتقال تماسهای مردمی بر روی گوشیهای موبایل تعدادی از قضات تعیین شده در سراسر کشور امکانپذیر است.
انتهای پیام
نظرات