• شنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 94091408054
  • منبع : مطبوعات

مشاوره روزانه ۳۰۰۰ شهروند با سامانه‌های قوه‌ قضاییه

مشاوره روزانه ۳۰۰۰ شهروند با سامانه‌های قوه‌ قضاییه

معاون فناوری اطلاعات قوه قضاییه از مشاوره‌های حقوقی و قضایی روزانه ۳ هزار شهروند با سامانه‌های ۱۲۹ و ۰۹۶۹۹ قوه قضاییه خبر داد.

معاون فناوری اطلاعات قوه قضاییه از مشاوره‌های حقوقی و قضایی روزانه ۳ هزار شهروند با سامانه‌های ۱۲۹ و ۰۹۶۹۹ قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام حمید شهریاری گفت: روزانه ۳ هزار تماس تلفنی به منظور حل مشکلات قضایی و ارائه مشاوره‌ در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه انجام می‌شود که در کنار این مشاوره‌ها، شهروندان انتقادات و پیشنهادات خود را به دستگاه قضایی ارائه می‌کنند.

وی افزود: با اضافه شدن خطوط E۱، یکپارچه سازی مراکز تماس پاسخگویی سراسر کشور و انتقال تماس‌ها به این مرکز و افزایش تعداد مشاوره دهندگان و ایجاد گزارش‌های متنوع تر و نگهداری و به‌روز رسانی سرویس‌های موجود از برنامه‌های آینده این معاونت است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ایجاد یک منو جهت محاسبه مهریه از طریق تلفن و انتقال تماس‌های مردمی بر روی گوشی‌های موبایل تعدادی از قضات تعیین شده در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha