• دوشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94090201395
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار‌:

‌خدمت‌رسانی به مردم‌ سمنان باید شتاب بیشتری بگیرد

‌خدمت‌رسانی به مردم‌ سمنان باید شتاب بیشتری بگیرد

ایسنا/سمنان ‌استاندار جدید سمنان، مردم این استان را شایسته خدمت بیشتر دانست و گفت: باید خدمت‌رسانی به مردم استان سمنان شتاب بیشتری بگیرد .

‌استاندار جدید سمنان، مردم این استان را شایسته خدمت بیشتر دانست و گفت: باید خدمت‌رسانی به مردم استان سمنان شتاب بیشتری بگیرد .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمدرضا خباز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان انجام شد، با اشاره به تاکیدات رئیس‌جمهوری مبنی به خدمتگزاری بیشتر به مردم اظهار کرد: در این راستا باید خدمت‌رسانی به مردم استان سمنان شتاب بیشتری بگیرد‌.

وی با اظهار خرسندی از خدمتگزاری به مردم استان سمنان، تصریح کرد: خداوند را سپاسگزارم که در این برهه از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، توفیق خدمتگزاری به مردم با اخلاق، متدین و همیشه در صحنه استان سمنان را نصیبم کرده است.

خباز با اشاره به دوره‌های مختلف اجرایی چون نمایندگی مجلس شورای اسلامی‌، کار در آموزش و پرورش و بهزیستی گفت‌: برای خدمت‌رسانی به مردم متدین و انقلابی از هیچ تلاش و پیگیری کوتاهی نخواهم کرد و برای خدمتگزاری بیشتر همواره به دعای خیر مردم و دعای حضرت آیت الله شاهچراغی نیازمندم‌.

استاندار جدید سمنان با اشاره به دلایل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از حضور آیت الله شاهچراغی در مراسم تکریم و معارفه استاندار سمنان تقدیر کرد و گفت: نماینده ولی فقیه در استان بعنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین ستون وحدت و همبستگی و معنویت در استان است و همه مدیران و مسئولین باید در راه خدمتگزاری از دستاوردهای معنوی و دعای خیر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، بهره بگیرند‌.

وی همچنین به بحث بازدید از بیمارستان کوثر اشاره کرد و افزود: بحث سلامت و بهداشت پس از امینت، مقوله مهمی است که باید معضلات و مشکلات درمانی بیمارستان کوثر بررسی و حل گردد.

وی ادامه داد: مردم در ایام بیماری باید احساس آرامش و رضایت کرده و دغدغه‌ای جز بیماری نداشته باشند‌.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به بحث سلامت جامعه توجه شایانی شده است، تصریح کرد: در دولت گذشته 30 درصد هزینه‌های درمانی را دولت و 70 درصد آن را مردم می‌پرداختند که امروز با تدابیر رئیس‌جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید‌، هزینه‌های درمانی مردم به حداقل رسیده است. اگر چه باید تلاش شود هزینه‌های پرداختی مردم در حوزه سلامت‌ از این هم کمتر شود‌.

خباز با اشاره به بازدید شبانه خود از اورژانس بیمارستان کوثر گفت: حضور بیماران در این بخش باید مورد بررسی و موشکافی قرار گیرد و چرایی تعدد بیماران در اورژانس که امری ضروری است نیز باید بررسی و مطالعه شود‌.

وی اظهار امیدواری کرد: با راهنمایی‌ها و ارشاد‌ نماینده ولی فقیه در استان، همفکری و کمک مردم استان و تلاش مجموعه مدیران استان سمنان، مسائل و مشکلات این استان شناسایی و برطرف شود‌.

جلب رضایتمندی مردم یک ضرورت است

همچنین در این دیدار آیت الله شاهچراغی ضمن تقدیر از حضور استاندار سمنان‌، رضایتمندی مردم را یک ضرورت برشمرد و گفت: باید مسئولین با خدمات‌رسانی پیوسته، مردم را راضی نگهدارند‌.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تاکید دکتر خباز که بالاترین فریضه بعد از واجبات را خدمت به مردم دانست، گفت: طبق حدیت حضرت علی (ع) احسان همان خدمت به خلق است و انسان برای خدمت و احسان آفریده شده است، لذا هر چقدر خدمت بیشتری کند در مراتب بالاتری قرار می‌گیرد‌.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به حضور دکتر خباز در استان سمنان اظهار امیدواری کرد که خدمات عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان، خالصانه و مخلصانه برای خدا ارائه گردد‌.

شاهچراغی، با اشاره به ضرورت اقامه اول وقت نماز‌، گفت‌: این خصلت بسیار خوبی است که در موقع نماز کارها را تعطیل کنیم و به کار بگوییم موقع نماز است‌.

وی با اشاره به برنامه‌های دکتر خباز در روز اول کاری خود، گفت: ایشان در همان روز اول، خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده و نشان دادند که کارشان را جدی شروع و با جدیت ادامه می‌دهند‌.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استان سمنان هم از لحاظ مادی و معنوی، استانی ممتاز است، افزود: این استان مردمی قانع با فرهنگ بالا و مذهبی و مهربان دارد.

وی از مردم این استان به عنوان مردمی قدرشناس یاد کرد و افزود: در این استان زمینه برای توفیقات فراهم است و مردم نیز اگر ببینند مدیری دغدغه خدمت‌رسانی به مردم را دارد‌، وی را عزیز و دوست می‌دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha