• دوشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 94082515436
  • خبرنگار : 90136

مدیرعامل ایساکو خبر داد

توقف خودروها در نمایندگی‌ها یک روزه شد

مدیرعامل شرکت ایساکو گفت: توقف خودروها در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو به حداکثر یک روز کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت ایساکو گفت: توقف خودروها در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو به حداکثر یک روز کاهش یافته است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سیدرضا حسینی افزود: تا دوسه هفته پیش این مدت زمان حتی به 20 روز هم می کشید.

وی افزود: در رویکرد جدید ایساکو هیچ خود رویی برای یک ایراد، دو بار به شبکه خدمات مراجعه نمی کند و قطعه ای که سابقه کیفیتی مناسبی نداشته باشد، بسته نمی شود بلکه قطعه باید در حد بالای کیفیتی باشد که مشتری برنگردد.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به تعداد زیاد پیامک های ارسالی در سامانه «اصل بخرید» تا ماه گذشته، اظهار کرد: خدمات مهم ترین اولویت مشتریان است و حاضرند برای خدمات با کیفیت هزینه کنند؛ با وجود این، برداشتن دوباره کاری و فرایندهای اضافی، هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش خواهد داد.

او با اشاره به مشکلات تامین قطعات در زمان تحریم ها که گاه باعث می شد به دلیل تعدد واسطه ها، قیمت افزایش یابد، از سیستم های پایشی و نظارتی در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو سخن گفت و اظهار کرد: به مجرد دریافت شکایت، تا 24 ساعت کارشناس با مشتری تماس می گیرد و پرسش هایی را از او می پرسد که با الگوبرداری از خودروسازان جهانی تهیه شده و کیفیت خدمات، رفع ایراد، قطعه، برخورد پذیرش و سایر موارد را در بردارد. به هر شکایتی تا سه روز باید رسیدگی شود. بر اساس این الگو از این پس کارشناسان شبکه خدمات پس از فروش در هنگام تحویل خودروبه مشتری حضور محسوسی خواهند داشت.

حسینی اعزام کارشناس از ایران خودرو را از جمله راهکارهای رفع مشکل مشتری ذکر کرد و گفت: این سیستم در پنج نمایندگی مرکزی متعلق به ایساکو آغاز شده و در برنامه های کوتاه مدت، بلندمدت و میان مدت در کل شبکه با روش های انگیزشی جاری خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات نمایندگی ها، از برخورد با تخلفات آن ها سخن گفت و افزود: در جلسات اعطا و لغو که ماهانه برگزار می شود، موارد تخلف با ارایه سند بررسی و در مورد آن تصمیم گیری می شود؛ چنان که در یک ماه اخیر سه نمایندگی به همین دلیل لغو امتیاز شده اند.

مدیرعامل ایساکو تعداد نمایندگان شبکه خدمات پس از فروش را 766 مورد ذکر کرد و گفت: تغییرات اساسی در جریان است که از سیستم نوبت دهی، ارتباط با مشتری، تشخیص درست ایرادها، پذیرش به موقع، کسب رضایت مندی مشتری تا کیفیت خدمات و مسیر پیگیری اقدامات اصلاحی را در بر می‌گیرد.

حسینی اظهار کرد: از تجربه مرسدس بنز الگوبرداری می کنیم و نتیجه این اقدامات که به تازگی آغاز شده تا یک ماه دیگر که طرح زمستانی ایساکو به اجرا در می آید، ملموس خواهد شد.

وی از اجرای طرح کیفیتی که خودروها تا 10 هزار کیلومتر مراجعه به شبکه نداشته باشند، گفت: این طرح ابتدا در مورد رانا و سپس در مورد دنا به اجرا در می آید و ستاد عالی کیفیت ایران خودرو با جدیت در این زمینه کار می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha